שתף קטע נבחר

רוני שבר יד לבן תשע ושלח לו חולצה עם חתימתו

חלוץ מנצ'סטר יונייטד החמיץ את המסגרת במהלך החימום לפני המשחק מול וולבס וגרם לשבר בידו של ג'יימי תומאס, שהגיע לראשונה בחייו לאצטדיון כדורגל. מאוחר יותר הגיעה ההתנצלות

ג'יימי תומאס בן ה-9 הגשים ביום ראשון האחרון חלום ילדות, כשהלך עם אביו לצפות במשחק הראשון בחייו של קבוצתו האהודה, מנצ'סטר יונייטד, אשר התארחה אצל וולבס (0:5 ליונייטד). סביר להניח שתומאס לעולם לא ישכח את הביקור הראשון שלו במגרש כדורגל, ולא מהסיבות הנכונות.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

תומאס, שהתיישב עם אביו אנדי מאחורי השער של יונייטד, עודד את שחקניו של אלכס פרגוסון בעת שאלה ערכו חימום אחרון לפני שריקת הפתיחה. וויין רוני היה עסוק באותה שעה בבעיטות לשערו של השוער דויד דה חאה, אלא שאחד הניסיונות שלו החמיץ את המסגרת ועשה את דרכו אל פניו של תומאס, שהתגונן עם ידיו.

 

מתנצל. וויין רוני (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מתנצל. וויין רוני(צילום: רויטרס)

 

קצת אחרי שהתאושש מההלם הראשוני, חש תומאס כאבים בידו ובדיקות שנערכו לו לאחר מכן, גילו כי הוא סובל משבר בפרק כף היד. החלוץ לא הבחין במקרה, אולם לאחר שהגיע לאוזניו הסיפור, החליט לשלוח לו חולצה עם חתימתו.

 

"אני רוצה להתנצל בפני ג'יימי תומאס", כתב רוני בחשבון הטוויטר שלו, "הכנתי מכתב וחולצה חתומה ושלחתי אותם לכתובתו". האב אנדי סיפר: "הוא היה קצת בהלם בהתחלה, אבל עכשיו זה בסדר. לדעתי רוני לא שם לב למקרה, אחרת הוא היה בא באותו הרגע ומתנצל". ומה לגבי העתיד? האב מבטיח: "זה לא ימנע ממנו ללכת שוב לראות משחקים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
וויין רוני
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים