שתף קטע נבחר

הקרב על חצי הגמר: מכבי ת"א מחכה למאריבור

כדוריד: הצהובים תתמודד בשני משחקים (שבת וראשון) נגד מאריבור הסלובנית במסגרת רבע גמר גביע האתגר האירופי. בליגה המקומית: הפועל ראשל"צ תארח את חולון, מכבי ראשל"צ תארח את קריית מוצקין

סוף שבוע עמוס מצפה לנו בכדוריד: מחר (ו') יתקיים המחזור ה-18 בליגת ווינר, בשבת ובראשון מכבי ת"א תתמודד מול מאריבור הסלובנית בשני משחקים על הכרטיס היוקרתי לחצי גמר גביע האתגר האירופי.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הצהובים יארחו את המשחק הראשון בבית מכבי בראשל"צ (20:00, כניסה חופשית). "אחרי הדרבי ביום שני מול אס"א, נתנו לשחקנים יומיים מנוחה. הערב אנחנו עורכים את אימון למשחק משולב בוידיאו על הסלובנים, ואנחנו מקווים לעשות היסטוריה לכדוריד ולמועדון ולחגוג ביום ראשון ההעפלה לחצי הגמר", אמר יו"ר מכבי ת"א, אייל פרוילינגר.

 

שחקני מכבי ת"א. מחכים לקהל הצהוב (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שחקני מכבי ת"א. מחכים לקהל הצהוב(צילום: אורן אהרוני)
 

 

"הסלובנים הם משוכה גבוהה, אבל אנחנו מאמינים שיש לנו סיכוי סביר לעשות את זה. למרות שהדרבי התל אביבי בכדורגל יתקיים באותה שעה, גם ללא קהל בלומפילד, אני מקווה שהאוהדים של מכבי יבואו לתמוך בנו. בכל מקרה ארגוני האוהדים הבטיחו להגיע ביום ראשון ולדחוף את הקבוצה להישג שכולנו מצפים לו. השקענו והבאנו את הסלובנים לארץ לשני המשחקים, וזה אומר עד כמה אנחנו רוצים לעשות את זה אחרי שניצחנו את הטורקים והיוונים".

 

המחזור ה-18 כאמור יתקיים מחר, בסימן הצפיפות בחלק התחתון לקראת משחקי הפליאוף. בין רמה"ש, רחובות וקרית מוצקין שמדורגות במקומות 6-8 שמובילים לפליאוף העליון לבין סביון ונס ציונה שמדורגות במקומות 9-10 מתחת לקו האדום, שמובילים לפליאוף התחתון, מפרידה בסך הכל נקודה אחת. כל זה יכול להימחק מחר כשנס ציונה תארח את רמה"ש (17:00) לקרב תחתית.

 

אבי רש. הקבוצה שלו רוצה להגיע לחצי הגמר (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
אבי רש. הקבוצה שלו רוצה להגיע לחצי הגמר(צילום: מור שאולי)
 

 

אחד נוסף יתקיים לא הרחק משם, באשדוד שתארח (16:00) את עירוני רחובות. בני הרצליה תפגוש את סביון (16:30), שתחסר את גיל יעקב שמחלים מניתוח באצבע ידו. הדאבליסטית מכבי ראשל"צ תארח (16:00) את מכבי קריית מוצקין, שהפתיעה את הפועל ראשל"צ במחזור האחרון עם תיקו 21:21 משער שיוויון בשניות הסיום.

 

הפועל ראשל"צ, השנייה בטבלה, תארח (17:00) את מ.כ חולון ותנסה לצמק את הפער מאס"א ת"א שניצחה כאמור במשחק מוקדם במחזור זה את מכבי ת"א (29:32). ראשל"צ תחסר את גיא כהן, שמתאושש מזעזוע מוח שעבר ביום שני במשחק בקרית מוצקין ממנו הוא טופל בבית חולים, ואת אלי רן שמחלים מפציעה בברך.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
איציק חליפי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים