יום רביעי, 29.05.2024 שעה 15:10
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

אבו סובחי: אין סיבה שלא נעבור את הפועל ת"א

יו"ר בני-לוד אופטימי כהרגלו לקראת שמינית גמר הגביע ב-15:00: "טוב לי כאן, לא רוצה להחליף את טביב". ללה בחוד האדומים שימנו בקרוב מנכ"ל חדש

|
אבו סובחי.
אבו סובחי. "אין הבדלים בין הלאומית לליגת העל"

אחרי שהדיחה בסיבוב הקודם את בית"ר ירושלים בפנדלים, מקווה בני-לוד לעשות אותו הדבר גם למחזיקת הגביע, הפועל ת"א, כאשר שתי הקבוצות ייפגשו בשמינית גמר המפעל ב-15:00 בשכונת התקווה.

הקבוצה מהלאומית מגיעה למשחק בכושר טוב אחרי ניצחון בליגה והיא חזק בתמונת העלייה לליגת העל, כשהיא במקום השני במרחק חמש נקודות מהמוליכה.

היו"ר אבו סובחי יצא כרגיל בהצהרות ואמר: "הפועל בתקופה לא טובה וחסרים לה שחקנים, לכן אין סיבה שלא נעבור. אין הבדלים השנה בין ליגת העל ללאומית וראינו את זה כשהרצליה ניצחה את ב"ש ומכבי פ"ת ניצחה רק בהארכה את הפועל ירושלים. אם נעבור את הפועל, אני בטוח שנגיע לחצי הגמר ואפילו לגמר. יש בסך הכל ארבעה משחקים והגביע שלך".

אבו סובחי, אוהד הפועל ת"א מילדות התייחס לקריאות האוהדים האדומים לגבי הצטרפותו לקבוצה: "זו קבוצת הילדות שלי ויש להפועל את הקהל הכי טוב בארץ. טוב לי בלוד. אין לי שום עניין להיות אלי טביב. אחרי המשחק היום, בלי שום קשר לתוצאה, אחזור לאהוד את הפועל".

לגבי כמות הצופים שעתידה להגיע למשחק אמר אבו סובחי: "אני לא יודע כמה יגיעו, השעה מוקדמת ומסובכת. יש אנשים שעובדים ולא יצליחו להגיע. אני מקווה שהמגרש יהיה מלא". בנוסף, התייחס היו"ר למאבקי הצמרת בלאומית: "אנחנו רוצים לעלות ליגה. הבאתי רכש בשביל לעלות ונעשה הכל כדי להגשים את זה".

אבו סובחי מחוייך (יניב גונן)
אבו סובחי מחוייך. איך ייראה אחרי המשחק מול הפועל? (יניב גונן)
 

שולר ואורמוש מתנדנדים לפני העונה הבאה, לא בטוח שאדל יישאר
עם סגל חסר מאוד, בעיות ומחאות מחוץ למגרש אך גם עם מאזן גביע יוצא דופן בשנים האחרונות, תנסה מחזיקת הגביע, הפועל תל אביב, להמשיך את המסע לתואר היחידי שהיא עוד יכולה לקחת העונה.

אנטבי: אנחנו לא מפחדים מכלום

אחרי שבעלי הקבוצה, אלי טביב, סיכם עם המאמן ניצן שירזי על המשך ההתקשרות בין השניים לשנתיים נוספות, מנסה טביב לבנות שדרה ניהולית לקבוצה, דבר שלא היה בהפועל מספר חודשים אחרי ההתפטרות של דורון אוסידון וניר ענבר. יועץ התקשורת של הקבוצה, אמיר דן אמר בנושא: "בימים הקרובים נמנה מנכ"ל חדש. כרגע יש שלושה מועמדים, בהם אחד מתחום הכדורגל, ואנחנו מקווים שנסגור את הנושא הזה בקרוב".

כמו כן, בהפועל החלו גם לראות קלטות של שחקנים זרים לקראת העונה הבאה, כאשר מצבת הזרים צפויה להשתנות באופן משמעותי. מרקו שולר ומירקו אורמוש מתנדנדים כשגם אפולה אדל עדיין לא החליט האם הוא רוצה להישאר בישראל עונה נוספת. אדל עצמו אף צוטט השבוע בצרפת כשאמר שהוא מעוניין לשוב ולשחק בליגה הצרפתית.

אפולה אדל. עונה אחת הספיקה לו? (משה חרמון)
אפולה אדל. עונה אחת הספיקה לו? (משה חרמון)
 

מבחינה מקצועית, ייאלצו האדומים להסתדר לראשונה העונה ללא שני החלוצים המובילים, עומר דמארי (מוצהב) וטוטו תמוז (פצוע) כשמהראן ללה יפתח בחוד ההתקפה נגד הקבוצה מהלאומית. ללה מתקשה לשחזר את הכושר הטוב שלו מלפני הפציעה כשגם נגד עירוני קרית שמונה הוא פתח אך הוחלף במחצית.

במרכז ההגנה יפתחו וואליד באדיר ומרקו שולר. מחמוס עבאס צפוי לרדת לספסל כשנוסא איגייבור יפתח בקישור ההתקפי לצידם של אלרואי כהן ואורמוש. המגן הימני נאאל חוטבא החלים מפציעה וצפוי לפתוח.

ללה ואלרואי כהן (משה חרמון)
ללה ואלרואי כהן. הרבה תלוי בהם במשחק מול בני לוד (משה חרמון)
 

הפועל לא איבדה תקווה בנוגע לערעור על העונש
במועדון הוחלט בכל זאת להגיש ערעור נוסף לבית הדין העליון על אירועי הדרבי, הפעם מול חמישה דיינים, על מנת לעשות את הצעד האחרון לפני קבלת העונש הסופי. עורך הדין של הקבוצה, אפרים ברק, ביקש במכתבו גם לעכב את ביצוע ההחלטה עד להחלטת הערעור הנוסף בעליון כשהמטרה היא שיהיה קהל בדרבי הליגה נגד מכבי ביום שבת, אך הסיכויים לכך אינם גבוהים. 

אסור לפספס
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
נגןהאם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
האם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */