שתף קטע נבחר

במגמת ירידה: הפועל עכו - מכבי פ"ת 0:0

הקבוצה של משה סיני סגרה משחק שישי ללא ניצחון וירדה לראשונה העונה מתחת לקו האדום, לאחר שסיימה בתיקו מאופס ומשעמם בעכו נגד הקבוצה של אלי כהן. המאמן העכואי: "משחק חלש של שתי הקבוצות". משה סיני: "המצב מסובך"

אבי לוזון, לידיעתך. קבוצתו האהודה של יו"ר ההתאחדות לכדורגל רשמה היום שפל נוסף ולראשונה העונה ירדה אל מתחת לקו האדום אחרי שלא הצליחה לנצח גם את הפועל עכו, שדי סיימה את העונה מבחינתה.

 

 

המלאבסים סופרים כבר שישה משחקים ללא ניצחון ובמשחק שלא היה מרובה הזדמנויות לשני הצדדים אפשר לרשום את הנגיחה למשקוף של עומר גולן בדקה ה-51 והבעיטה של יובל שבאתי המקומי בדקה ה-75 שחולצה מהקו על ידי מתן אוחיון.

 

אלי כהן: "משחק חלש של שתי הקבוצות"

אלי כהן, מאמן עכו, אמר בסיום: "צריך להיות כנים, היה משחק חלש של שתי הקבוצות. הקבוצות הגיעו לחוצות והמצב השפיע. אני בטוח שנצליח לחזור ליכולת הרגילה שלנו, וזה הדבר החשוב ביותר. הסיבה ליכולת הלא טובה היא ששחקנים בכירים לא בכושר, הקהל כעס שלא שיחקנו טוב ובצדק".

 

משה סיני, מאמן מכבי פ"ת, אמר בסיום: "המצב מסובך, אך אני מעודד מהמשחק ומרוצה מהצורה ששיחקנו. אני סומך על השחקנים שלי ולא רוצה לחשוב בצורה שלילית אלא חיובית. אני מאמין שבישורת האחרונה נהיה מלוכדים ונישאר בליגה".

 

אלי כהן. השחקנים היו לחוצים (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
אלי כהן. השחקנים היו לחוצים(צילום: זהר שחר)
 

מהלך המשחק

26': אלירן דנין הגביה מאגף שמאל ושצ'פוביץ' נגח כדור מסוכן ליד הקורה. אוהדי הפועל עכו קיללו את אבי לוזון שישב ביציע.

 

36': שצ'פוביץ' בעט מ-20 מטר, הכדור יצא החוצה ליד הקורה של השער עליו הגן לירן שטראובר. משה מישאלוף שנפגע בראשו חזר לשחק לאחר שנחבש.

 

הפועל עכו מול מכבי פתח תקווה. משחק חלש מכל הבחינות (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
הפועל עכו מול מכבי פתח תקווה. משחק חלש מכל הבחינות(צילום: זהר שחר)
 

40': בעיטת קרן נפסקה לזכות מכבי פתח תקווה. דני פרדה הגביה, קובי גנון בעט ודודו גורש ביצע הצלה מרהיבה.

 

51': דני פרדה הגביה בעיטת קרן. עומר גולן נגח מחמישה מטרים למשקוף.

 

67': טל בן חיים הצליח להכניע את דודו גורש, אבל אלירן דנין הציל מהקו.

 

הרכבים

הפועל עכו: דודו גורש; אלירן דנין, רועי לוי, אדי גוטליב, דימאקו פידליס; מושיקו מישאלוף, אלכסנדר דוידוב, שגיב כהן (סנטיאהו סולליך 60), נבוסיה מרינקוביץ' (שבתאי 68); סטפן שצ'פוביץ, ניקולס פלצוק.

 

מכבי פתח תקווה: לירן שטראובר, אסי משיח, עומר גולן, מתן אוחיון, קובי גנון, אורי אוזן, מרואן קבהא, מריו צ'ארביץ', דני פרדה; ויקטור מרעי, טל בן חיים.

 

שופט: לירן ליאני.


פורסם לראשונה 17/03/2012 18:50

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זהר שחר
ויקטור מרעי מול עכו
צילום: זהר שחר
מומלצים