$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

0:6 לבאיירן על הרטה. עוד ניצחון לדורטמונד

שלושער לרובן, 20 שערים בשבוע לבווארים. האלופה קבעה שיא מועדון עם רצף של 20 משחקים ללא הפסד, ב-0:1 על דורטמונד. גלדבאך ניצחה את לברקוזן בדקה ה-88. אלמוג כהן לא שותף בהפסדה של נירנברג, 3:1 לוולפסבורג

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  17.03.12 - 21:30
חוזר לעצמו בגדול, רובן (gettyimages)
חוזר לעצמו בגדול, רובן (gettyimages)

גם במחזור ה-26 בורוסיה דורטמונד המשיכה לדהור ומקביל באיירן מינכן פשוט לא מפסיקה לכבוש. הצהובים-שחורים דילגו מעל ורדר ברמן (0:1) ושמרו על פער של 5 נקודות מהבאוורים ש'הסתפקו' ב-0:6 מול הרטה ברלין של אוטו רהאגל. ביתר המשחקים, מנשנגלדבאך ולברקוזן סיימו בתיקו, בעוד שוולפסבורג, פרייבורג ואוגסבורג ניצחו.

הרטה ברלין - באיירן מינכן 6:0
הבווארים פשוט לא עוצרים וכבשו 20 בשבוע (שלושה משחקים). פשוט מדהים. תומאס מולר כבש כבר בדקה ה-9 אחרי שריברי הגביה לו בחצי גובה. לא עברו שלוש דקות ומולר שלח בכדור עומק את רובן וההולנדי חדר לרחבה והבקיע את הראשון שלו. בדקה ה-19 זה כבר היה 0:3 כשרובן רושם את השער השני שלו מהנקודה הלבנה אחרי עבירה על... מולר.

בדקה ה-50, מריו גומז הצטרף לחגיגה כשגם הוא השלים את העבודה מהנקודה הלבנה אחרי שריברי נדחף בתוך הרחבה על ידי יאנקר. אם חשבתם שכאן הסיפור נגמר אז חכו להמשך. יאנקר המשיך במופע הנוראי כשהפעם איבד כדור במרכז לרובן והוא הקפיץ לקרוס שירה מהאוויר פנימה. רובן השלים שלושער בדקה ה-67, שוב בפנדל לאחר עבירה על ריברי.

דורטמונד - ורדר ברמן 0:1
מי יעצור את יורגן קלופ? האלופה בדרך לתואר השני ברציפות, כאשר גם ברמן לא הצליחה לעצור אותה. שינג'י קגוואה היפני הבקיע כבר בדקה ה-8 וקבע שיא מועדון של 20 משחקים ללא הפסד עבור בורוסיה. הירוקים ממשיכים להתבסס במקום ה-6, רחויקם מהמאבק על הכרטיס לצ'מפיונס בעונה הבאה.

באייר לברקוזן - בורוסיה מנשנגלבאך 2:1
מרקו רויס הנהדר כבש ראשון (7), שטפן קיסלינג הישווה לזכות הקבוצה שהובסה בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי ברצלונה. שתי דקות לסיום דה קמארגו קבע את תוצאת המשחק והאורחת נשארה במקום ה-3, קרובה יחסית לשתי המוליכות.

נירנברג - וולפסבורג 3:1
קרב מרכז טבלה, בין שתיים שרחוקות גם מהתחתית וגם מהצמרת. שחקניו של פליקס מגאת' עקפו את הקבוצה של אלמוג כהן בטבלה. דידאבי דווקא העלה את המארחים ליתרון (9), אך מאנז'וקיץ' איזן כעבור 6 דקות. אותו מאנז'וקיץ' בישל להלמס את השני (24) והשילוב הזה ייצר גם את השלישי (53) מרגליו של הגרמני. אלמוג כהן לא שותף.

המבורג - פרייבורג 3:1
איזה ניצחון חשוב לאורחים, במאבקי ההישרדות בבונדסליגה. שחקניו של טורסטן פינק רק 2 נקודות מהקו האדום, לאחר שנוצחו בבית בידי אחת הקבוצות שסומנו כ"פייבוריטיות" לירידה. פלום (20), קאליגיורי (43) ומאקיידי (73) היממו את האימוטק ארינה היפהייפה בהמבורג. איליצ'ביץ' רק צימק (75). המאבק על הירידה נפתח מחדש.

גם זה קרה היום: אוגסבורג - מיינץ 1:2