שתף קטע נבחר

בונדסליגה: 1:2 לשטוטגרט בהופנהיים

צמד של האקס ודאד איביסביץ' עוד במחצית הראשונה (דקות שמינית ו-43) הבטיח לאורחים מחזור רביעי ללא הפסד, סליחוביץ' רק צימק (74), שעצרה רצף של שבע תוצאות תיקו בבית

קייזרסלאוטרן, פרייבורג, הרטה ברלין, האנובר 96, אוגסבורג, מיינץ ופ.צ קלן. אלו הן שבע הקבוצות האחרונות שהתארחו ב"ריין נקאר" ארנה של הופנהיים, כשכולן חזרו הביתה עם נקודה אחת. הערב (ו') רצף זה נעצר, לאחר שהמקומיים נכנעו לשטוטגרט 2:1.

 

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

המשחק הוכרע עוד במחצית הראשונה, כשהחלוץ הבוסני ודאד איבניסביץ', האקס המיתולוגי של הופנהיים (שיחק שם בין 2007 ל-2012) כבש את שעריו התשיעי והעשירי העונה, בדקות השמינית וה-43, אחד ברגל ואחד בראש. את שני השערים, אגב, בישל המגן ההולנדי חאליד בולארוז. סיאד סליחוביץ' רק צימק בדקה ה-74, כשבעט פנדל לפינה השמאלית הגבוהה.

 

מרטין הארניק. משחק טוב לשטוטגרט (צילום: רוייטרס) (צילום: רוייטרס)
מרטין הארניק. משחק טוב לשטוטגרט(צילום: רוייטרס)

 

שטוטגרט השלימה מחזור רביעי רצוף ללא הפסד, מה שהעלה אותה לפחות זמנית למקום השביעי, על חשבונה של האנובר 96 שתשחק רק ביום ראשון מול קלן.

בהופנהיים יכולים אולי רק להתנחם בעובדה שלאחר התבוסה במחזור הקודם, 7:1 לבאיירן מינכן, הפעם ההפסד היה יחסית סביר. בשבוע הבא, בחוץ מול בוריסה מנשנגלדבאך מהמקום השלישי, זה יהיה אף יותר קשה.

 

מחר ייערכו שישה משחקים נוספים, כשבמרכזי שבהם תארח המוליכה בורוסיה דורטמונד את ורדר ברמן. עוד מחר: אוגסבורג - מיינץ, באייר לברקוזן - בורוסיה מנשנגלדבאך, המבורג - פרייבורג, נירנברג - וולפסבורג, הרטה ברלין - באיירן מינכן.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מרטין הרניק וחאליד בולארוז
צילום: EPA
מומלצים