שתף קטע נבחר

לאומית: תיקו לאחי נצרת בכפ"ס, קאמבק ללוד

החבורה של שמעון הדרי סיימה ב-1:1 בלויטה, סגנית המוליכה חזרה מ-2:1 ל-2:3 על בית"ר/שמשון ת"א. עירוני בת-ים גברה על הפועל ירושלים 1:3

שלושה משחקים, 11 שערים - זוהי מנת חלקם של שלושת משחקי יום שישי בליגה הלאומית. הדרמה הגדולה התרחשה בשכונת התקוושה, שם ביצעה בני לוד קאמבק מרשים בדרך ל-2:3 על בית"ר ת"א/רמלה.

 

 

נבו מזרחי (10) ואיציק אבו שדיד (73) העלו פעמיים את המקומים ליתרון, אבל ינון ברדה (65) ורז שביט (75). המילה האחרונה הייתה שייכת למוראד אבו ענזה, הסקורר הגדול של לוד, שהכריע את התמודדות בדקה ה-77.

 

עומר פדידה מכפ"ס כואב, במשחק מול אחי נצרת (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
עומר פדידה מכפ"ס כואב, במשחק מול אחי נצרת(צילום: יובל חן)

 

בעקבות הניצחון, צימקה לוד את הפער מהפועל ר"ג לשתי נקודות בלבד. המוליכה, אגב, תארח בשבת (18:30) את הפועל הרצליה, במפגש מסקרן נוסף במסגרת המחזור ה-28.

 

הפועל כפ"ס סיימה ב-1:1 ביתי עם מכבי אחי נצרת, כששני השערים נכבשו במחצית השניה. עוביידה אבו רביע הרשית ראשון (51), רן יצחק השווה (82) ואיימוס קולי היה צריך בתוספת הזמן להפוך את התוצאה, אבל החמיץ ברשלנות וחילק את הנקודות.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

עירוני בת-ים הרשימה עם 1:3 על הפועל ירושלים. אדם מזרחי כבש ראשון (35) לירושלמים, אבל עדי כליפה (62) וצמד של יצחק בן סלמון (63 ו-75) קבעו מהפך. שני משחקים נוספים שייערכו בשבת: אום אל פאחם - הפועל נצרת עילית (15:00), מכבי הרצליה - הפועל אשקלון (15:30),

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יובל חן
הדרי והרשקו
צילום: יובל חן
מומלצים