שתף קטע נבחר

הסתיים הסכסוך בין עובדי ארקיע להנהלה

ההנהלה והוועד הגיעו לסיכומים ביניהם, לאחר שהעובדים איימו לפתוח בשיבושים בגלל הפסקת שירות הדיוטי פרי בטיסות והעברת טיסות לחברות ישראייר ואל על. לפני 14 יום הוכרז בחברה סכסוך עבודה

הסתיים הסכסוך בין הנהלת חברת התעופה ארקיע והעובדים, לאחר שהצדדים הגיעו לסיכומים ביניהם. לפני כ-14 יום הוכרז בחברה סכסוך עבודה, והעובדים איימו לפתוח ממחר בשיבושים בטיסות, בגלל הפסקת שירות הדיוטי פרי בטיסות והעברת טיסות לחברות ישראייר ואל על.

 

יו"ר ועד העובדים, יגאל כהן, אמר מוקדם יותר היום בשיחה עם ynet: "מאחר שכל השיחות עם ההנהלה עלו על שרטון ותקופת הצינון הסתיימה, לא נותרה לנו ברירה. ננקוט בצעדים ארגוניים". לאור המצב הבטחוני השורר בארץ, לא היתה צפויה השבתה מלאה של החברה.

 

העובדים טענו, כי ההחלטה של ההנהלה על ביטול הדיוטי פרי לדיילים בטיסות (מעבר בין הנוסעים) פוגעת במשכורתם ברמה של 30%-35% ובהפרשות הסוציאליות. "ההנהלה החליטה להלך אימים על הוועד", אמרו בוועד.

  

מחברת ארקיע נמסר הבוקר בתגובה כי "החברה מבקשת להבהיר כי מקור סכסוך העבודה באי הסכמה בין הבעלים לנציגי העובדים בדירקטוריון. החברה מצרה על כך שההסתדרות נגררה לאי ההסכמה בין הבעלים ותרגמה אותה לסכסוך עבודה ועיצומים".

 

גורמים בחברה אמרו הבוקר כי הדיוטי פרי חזר לטיסות ארקיע כבר לפני כשבוע, והמחלוקת היא סביב דרישת העובדים לפיצוי על התקופה בה לא עבד דיוטי פרי. בנוגע למיקור החוץ נמסר כי בסך הכל מדובר ב-8 טיסות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים