שתף קטע נבחר

תומאס רוסיצקי חתם לשנתיים נוספות בארסנל

'מוצארט הקטן' יסגור שמונה שנים במועדון הלונדוני: "אני מרגיש בבית, עם ארסן ונגר העתיד נראה מזהיר". מנג'ר התותחנים: "תומאס הוא כדורגלן יוצא דופן וברמה עולמית מבחינה טכנית"

במקביל לדיווחים על צירופו של לוקאס פודולסקי וכן על מועמדותם של שחקנים דוגמת אדן הזאר, מריו גצה ואחרים, הודיעה היום (ב') ארסנל כי החתימה לשנתיים נוספות את הקשר תומאס רוסיצקי.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הצ'כי, שהגיע לתותחנים בעונת 2006/07 כהבטחה ענקית, זאת אחרי שנים נהדרות בדורטמונד הגרמנית, סבל מלא מעט פציעות קשות והתקשה לעמוד בציפיות הרבות ממנו. יחד עם זאת, לאחרונה חל שיפור ניכר ביכולתו ובגיל 31 הוא מוכיח כמה כישרון טמון ברגליו.

 

רוסיצקי בפעולה. ונגר: "אני מעריץ גדול שלו" (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
רוסיצקי בפעולה. ונגר: "אני מעריץ גדול שלו"(צילום: gettyimages)

 

"אני הרגשתי כמו בבית מהרגע הראשון שהגעתי לארסנל, לפני שש שנים",

אמר 'מוצארט הקטן' לאחר השלמת העסקה. "זה כבוד גדול עבורי לחתום במועדון ואני גאה ללבוש את החלוצה שלו ולהיות חלק ממנו".

 

הצ'כי, שכבש 19 שערים ב-156 הופעות במדי ארסנל, שניים מתוכם בניצחונות הגדולים על טוטנהאם (2:5) ומילאן (0:3), הוסיף: "יש לנו חבורה מוכשרת של שחקנים ויחד עם מנג'ר כארסן ונגר, העתיד נראה מזהיר. המטרה שלי תמיד היתה לזכות בתארים עם ארסנל ואעשה את הכל כדי להגשים את החלומות שלי".

 

ונגר בעצמו הוסיף: "תמיד הייתי מעריץ גדול של תומאס ואני מאושר מכך שהוא בחר להתחייב למועדון. מדובר בשחקן יוצא דופן וברמה עולמית מבחינה טכנית. הוא חולק את הפילוסופיה של ארסנל ותמיד הציב את טובת הקבוצה לפני טובתו האישית, ועל כך אני רוחש לו כבוד רב".  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
תומאס רוסיצקי
צילום: gettyimages
מומלצים