שתף קטע נבחר

לאומית: בני לוד והפועל ר"ג נפרדו ב-1:1

המחזור ה-27 בליגה הלאומית נפתח עם הקרב על הצמרת, שהסתיים ללא הכרעה. פרננדס (35 בפנדל) כבש ראשון, קבהא השווה (38) ושמר את בני לוד בחיים. נס ציונה סיבכה את הפועל הרצליה בתחתית עם 0:4, מכבי הרצליה גברה 0:1 על הכח ר"ג

משחק העונה של הליגה הלאומית הסתיים ללא הכרעה. בני לוד והפועל ר"ג נפרדו היום (ו') ב-1:1 בקרב המסקרן של המחזור ה-27, כשהפער בצמרת הלאומית עדיין עומד על חמש נקודות (בטרם הקיזוז כמובן).

 

עוד ב-ynet ספורט:

   

כבר בפתיחת המשחק שתי הקבוצות תקפו כדי להשיג הכרעה, אבל דווקא החלטה שנויה במחלוקת של השופט הובילה לשער הראשון. ליאור אסולין עצר את הכדור בחזה, מחמוד קבהא נתקע בו, ולאחר התערבות הקוון הצביע אורן סמיניאן על הנקודה הלבנה. אדריאן פרננדס (35) בעט מדויק את הפנדל, והגדיל זמנית את הפער בצמרת לשמונה נקודות.

 

מוחמד קבהא. גרם לפנדל, דאג לכפר שלוש דקות אחרי (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מוחמד קבהא. גרם לפנדל, דאג לכפר שלוש דקות אחרי(צילום: ראובן שוורץ)

 

אבל בני לוד נותרה נחושה לשמור את עצמה במאבק על המקום הראשון, כשבראשה מהדהדת מילה אחת: "קיזוז". שלוש דקות לאחר ה-0:1 של הפועל ר"ג הגיע השוויון, כשהגבהה מאגף שמאל נחתה על הראש של מחמוד קבהא (שכזכור גרם לפנדל), הכדור הלך היישר לפינה הימנית של השער, 1:1.

 

צפו, הצביעו והשפיעו: הבדיחה הכי מצחיקה של הספורטאים שלנו  

 

בדקה ה-56 נשארו האדומים של פרדי דוד בעשרה שחקנים, כשהשופט הרחיק את פרננדס בכרטיס צהוב שני, אבל בני לוד של סלימאן אזברגה לא השכילה להכריע את המשחק.

 

פרננדז חוגג את שער היתרון של הפועל ר"ג (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
פרננדז חוגג את שער היתרון של הפועל ר"ג(צילום: ראובן שוורץ)

 

נס ציונה הביסה את הפועל הרצליה, הפסד להכח

הפועל הרצליה התפרקה מול החבורה של מני שחר ואיציק פרנקו, והסתבכה במאבקי התחתית.

מעוז סמיה כבש ראשון (10) לזכות נס ציונה, מור שקד הנהדר הוסיף שלושער (47, 48 ו-62) וקבע 0:4 מרשים על הפועל הרצליה, שנותרה שש נקודות מתחת לקו האדום.

 

הכח עמידר ר"ג לא הצליחה להתרומם לכיוון הפלייאוף האמצעי, כשנוצחה 1:0 על ידי מכבי הרצליה. השער היחיד במשחק נכבש מהנקודה הלבנה על ידי ידין זריס בדקה ה-14.

 

רוצים לשתות קפה עם איל ברקוביץ'? היכנסו ל"בועטת"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מוראד אבו ענזה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים