$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"המאניטה של מסי". "מאמא מיה, מסי"

גם עיתוני ספרד לא נשארו אדישים לחמישיה של כוכב ברצלונה ב-1:7 על לברקוזן בשמינית גמר ליגת האלופות. "והאיש, והשיאים", נכתב, "זה כמו שיא גינס"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  08.03.12 - 09:24
"מאמה מיה מסי!" (מתוך ה"אל מונדו דפורטיבו")
"מאמה מיה מסי!" (מתוך ה"אל מונדו דפורטיבו")

ביום שאחרי המופע היחודי של ליאו מסי מול באייר לברקוזן, שכלל לא פחות מחמישה שערים ב-90 דקות התקשורת הספרדית לא מפספסת את ההזדמנות לחגוג את האירוע.  ברחבי כלי התקשורת בחצי האי האיברי חיפשו את הסופרלטיבים כדי לתאר את המופע של הפנומן וכמיטב המסורת יש כאלה שמפארים יותר ויש כאלה שקצת פחות.

באתר של העיתון מארקה, שמזוהה דווקא עם ריאל מדריד לא היו יכולים כמובן מהחמישיה והקדישו את הידיעות המרכזיות לכוכב ברצלונה. במארקה התייחסו בעיקר למספרים האדירים שמספק הכוכב ובחרו בכותרת "גינס מסי" בשל השיאים שמנפץ פעם אחר פעם הפרעוש.

האל מונדו דפורטיבו ידוע כאתר שמזוהה עם ברצלונה ושם ממש לא חסכו במחמאות כלפי הארגנטינאי. הכותרת הראשית של האתר פשוט זעקה בהשתאות: " 1:7. מאמא מיה, איזה מסי". באל מונדו התייחסו גם הם למספרים הלא נתפשים של מסי וכתבו גם "ליאו איש השיאים".

בעיתון אס בחרו כותרת שנשמעת מעט יותר טוב בעברית וכתבו "היד של מסי". הכוונה היא כמובן למאניטה שמסמלת חמישה שערים, זכר למשל ל-0:5 של ברצלונה על ריאל מדריד, אלא שהפעם מדובר במאניטה ששייכת כולה לשחק אחד בלבד.

ומה אמרו בשאר העולם? גם באתר GOAL נתנו כבוד לאירוע וכתבו: "לברקוזן נמחצה על ידי מסי הקסום". בתקשורת הבריטית דווקא לא ממש יצאו מגדרם כאשר ב-SKY SPORTS נדחק מעט הסיפור. ב-BBC לעומת זאת כן מיקמו את הכוכב בידיעה הראשית עם כותרת סולידית. גם ב-ESPN לא ממש התלהבו כנראה, כאשר מי שרצה למצוא את הסיקור על כך היה צרך להתאמץ מעט על מנת למצוא אותו.