שתף קטע נבחר

סייף: נבחרת הקאדטים זכתה באליפות אירופה

הישג גדול לנבחרת הדקר הצעירה של ישראל בסייף. הקאדטים גברו בגמר 36:45 על אוקראינה. יו"ר האיגוד לידיה חטואל-צוקרמן: "זה כבוד גדול למדינה והישג מדהים"

נבחרת הדקר של ישראל בגילאי קדטים, זכתנ הערב (א') בתואר היוקרתי של אלופי אירופה ובמדליית הזהב. אחרי ניצחונות בשלבים מוקדמים על נבחרות צ'כיה, שוודיה וצרפת, גברו הישראלים בגמר על נבחרתה החזקה של אוקראינה בתוצאה 36:45.

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

נבחרת הדקר כללה את הסייפים: יובל פרייליך, שרק אתמול זכה במדליית הכסף בתחרות היחידים, אריאל דריזין, מקס פוזניקוב ודניאל פרידמן. את יום התחרויות פתחו הישראלים בניצחון 32:45 על נבחרתה המקבילה של צ'כיה. משם עלו הקאדטים לרבע הגמר כשמולם התייצבה נבחרת שוודיה, שלא היוותה יריבה לבחורים בכחול לבן שניצחו בקלות 26:45.

 

יובל פרייליך. הוביל את הנבחרת למקום הראשון ()
יובל פרייליך. הוביל את הנבחרת למקום הראשון
 

 

בשלב חצי הגמר, פגשו הישראלים הצעירים את נבחרת צרפת וגם זה הסתיים בניצחון ישראלי 35:45. בגמר כבר חיכתה להם כאמור נבחרתה החזקה של אוקראינה. הקרב היה צמוד לכל אורכו, אבל ככל שנקפו הנקודות, ישראל התחילה לברוח ובסיום הצליחה הנבחרת שלנו לנצח 36:45 ולזכות בתואר היוקרתי תחת הדרכתם של המאמנים אוהד בלווה ויעקב פדרמן. 

 

לידיה חטואל-צוקרמן, יו"ר האיגוד הסייף, אמרה בסיום: "היום זכינו להשיג קבוצתי מדהים. מגיע כל הכבוד לסייפי הדקר ולמאמניהם וזה כבוד גדול לאיגוד הסייף ולמדינת ישראל. אני מברכת את סייפנו שהוכיחו שיש עתיד לענף ולסייף הישראלי ברמות הגבוהות גם בעתיד ומאחלת הצלחה למשלחת בימים הקרובים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים