$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דורה: כאן כל ניצחון חגיגה וכל הפסד סקנדל

מאמן בני סכנין: "לא ניתן להתנהג כאילו חרב עלינו העולם. העונה הזאת מוצלחת". הקפטן חלאיילה לא מרים ידיים אחרי ההפסד להפועל חיפה: "היה משחק מוזר, אבל נמשיך הלאה ונעשה הכל כדי לסיים במקום השני או השלישי"

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  28.02.12 - 09:14

אם בסיום העונה שעברה, קצת אחרי שהשאיר בקושי רב את סכנין בליגת העל, הייתם אומרים לשלומי דורה שהוא יאבק על הכרטיס לאירופה בעונה הנוכחית, הוא ודאי היה אומר לכם שאתם חולמים. אבל לנוכח המציאות, מי שחולמת כעת היא סכנין עצמה, שלא מוכנה לוותר, ולמרות התקלה הביתית אמש (שני) בהפסד 1:0 להפועל חיפה.

  

לשלומי דורה לא היה ערב הכי קל אתמול, שהסתיים בהפסד לאסקית שלו הפועל החיפה, אותה מאמן בן דודו טל בנין ושם משחק גם אחיו הצעיר יוסי. מעבר לסיפור המשפחתי, סכנין היתה זקוקה לנקודות בכדי לצמק את הפער מהפועל תל אביב שבמקום השני ל-2 בלבד, ולעבור את אשדוד השלישית בהפרש שערים.

למרות העונה המצויינת שלה והעובדה שהיא כעת קבוצת צמרת לכל דבר, בסכנין מפחדים שנפילה דווקא בישורת האחרונה של העונה תביא לכך שהכרטיס לאירופה עליו חלמו יילך לאיבוד. המטרה שלנו בתחילת העונה היתה להיות בפלייאוף העליון", הסביר הקפטן חאלד חלאיילה, "ואחרי שהשגנו את המטרה הזאת, עכשיו נעשה את הכל בכדי לסיים במקום השני או השלישי בליגה".

על ההפסד לחיפה הוסיף חלאיילה: "היה משחק מאוד מוזר. רצינו לבוא ולנצח כדי לעלות למקום השלישי וחבל שלא ניצלנו את המצבים. שלטנו כל המשחק אבל לא היינו מרוכזים ליד השער. צריך עכשיו לבוא ולעשות את הכל כדי להיות במקום יותר טוב".

שלומי דורה לא אהב את התנהלותם של חלק מאנשי הנהלה, אשר הביעו ביקורת על ההפסד: "בסכנין, כל ניצחון זו חגיגה וכל הפסד הופך לסקדנל, לא משנה למי הפסדנו ואיך הפסדנו. הם צריכים להסתכל על העונה הזו כמכלול, והרי היא אחת הטובות בהיסטוריה של המועדון. אי אפשר להתנהג כאילו חרב עלינו העולם אחרי כל הפסד. אנחנו נמצאים במצב טוב בצמרת".