שתף קטע נבחר

גלאזגו במתח: ריינג'רס וסלטיק נפגשות

שתי היריבות המושבעות מהליגה הסקוטית שוב יתמודדו (14:30, ספורט 5+ לייב, תקציר ב-ynet) בקרב שהוא הרבה מעבר לדרבי עירוני טיפוסי. הפעם המנצחת גם תתקרב לזכייה בתואר

בסקוטלנד לא מפסיקים לתהות איך לוח המשחקים של הליגה המקומית סידר דווקא בחג האהבה מפגש בין ריינג'רס וסלטיק, שתי קבוצות שיש בינהן הכל חוץ מחיבה אחת לשנייה.

 

הפעם מרכז העניינים באי הבריטי הוא לא התמודדות בפרמייר-ליג, אלא המשחק הטעון בין שתי היריבות המושבעות שהיום (א', 14:30 שידור ישיר בספורט 5+ לייב, תקציר ב-ynet) שוב נפגשות.

 

אחרי שדרבי הראשון של העונה היו אלה הכחולים שניצחו 2:4 בחוץ, חניכיו של גורדון סטראכן השיבו ב-0:1 קטן-גדול ב'אייברוקס', שהחזיר לאוהדים הקתולים בגלזגו את הגאווה.


גורדון סטראכן. "זה משחק לאנשים חזקים פיזית ומנטלית" (צילום: רויטרס)

 

הירוקים, שמגיעים עם יתרון שתי נקודות על פני יריבתם (55 לעומת 53), יודעים שמעבר ליריבות הדתית, ישנה חשיבות מכרעת להשאיר את

הנקודות במגרשם הביתי, שכן ניצחון יקרב אותם צעד גדול לאליפות נוספת.  

 

"אני חושב שזה אחד הדברים החשובים של השנים האחרונות" הודה לפני המשחק קני מקדואל, עוזר המאמן בריינג'רס והוסיף: "אם ננצח, נטפס לפיסגה לראשונה מזה זמן רב וזה עשוי לתת לנו יתרון פסיכולוגי אדיר".

 

סטראכן דיבר גם הוא ערב המשחק: "רק שחקנים חזקים, פיזית ומנטלית, יכולים להשתתף בהתמודדות כזו. שתי הקבוצות לא יוותרו לשנייה על המשחק, אני מקווה שיסתיים כמו הדרבי האחרון".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ריינג'רס מול סלטיק
צילום: AFP
מומלצים