שתף קטע נבחר

סופית: ברצלונה - מכבי ת"א ביום רביעי

הצהובים יארחו ביום ראשון (19:00, נוקיה) את מכבי חיפה, בפתיחת שבוע שכולל גם את האדריאטית ומשחק חוץ ביורוליג. פפאלוקאס ישחק, לנדסברג: "יהיה נחמד לנצח בנוקיה"

מכבי ת"א - מכבי חיפה, אבל בלי שוערים ובלי שערים. הקבוצה של דייויד בלאט תארח מחר (א', 19:00, נוקיה) את הירוקים מחיפה, במסגרת המחזור ה-18 של ליגת לוטו.

 

 

הצהובים אמנם נהנו מעוד שבת של מנוחה, אבל יממה בלבד אחרי המפגש עם חיפה תארח הקבוצה את ורסאץ', במסגרת הליגה האדריאטית. עוד בהמשך השבוע - תפגוש מכבי ביום רביעי את ברצלונה בספרד (21:45), למשחק האחרון בטופ 16, משחק חסר חשיבות מבחינת שתי הקבוצות כשעוד לפני המשחק נקבע כי הספרדים יסיימו את הבית במקום הראשון והצהובים בשני.

 

החדשות המעניינות במכבי ת"א הגיעו ברשימת ארבעת הזרים למשחק מחר, בהם ניתן למצוא את ה-MVP מהניצחון על ז'לגיריס קובנה ביום חמישי האחרון - תיאו פפאלוקאס. הגארד היווני, שעד כה לא הרבה לשחק בליגת לוטו וגם לא נהנה מאשראי גדול ביורוליג ובאדריאטית, מקבל מדייויד בלאט עוד חיזוק ליכולת הטובה, כשיירשם בטופס המשחק מחר יחד עם ריצ'ארד הנדריקס, קית' לנגפורד ודווין סמית'.

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

סופוקליס שחורציאניטיס המריא מיד אחרי הניצחון על קובנה ליוון, על מנת להתאחד עם אשתו ובנו הטרי. הסנטר היווני צפוי לחזור ביומיים הקרובים לארץ, אך בכל מקרה לא ייקח חלק במשחק מחר.

 

צמד הרכזים, אוחיון ופפאלוקאס. ישחקו מחר (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
צמד הרכזים, אוחיון ופפאלוקאס. ישחקו מחר(צילום: יובל חן)

 

"מצפה לנו שבוע לא קל", סיפר בלאט. "עם שלושה משחקים בארבעה ימים וארבעה משחקים בשבוע. אנחנו מבחינתנו מחפשים להמשיך את המומנטום הטוב שלנו. אנחנו מעט חסרים בשחקנים כרגע, בשל סיבות כאלה ואחרות, אבל מצב הרוח והמוראל של הקבוצה מצוין".

 

"העלייה לרבע הגמר ביורוליג היא באמת הישג, עמדנו בעוד אחת מהמטרות שלנו העונה. ביחד עם הזכייה בגביע המדינה הקבוצה מסתכלת קדימה בהרגשה טובה להמשך העונה בכל המסגרות. חיפה הקשתה עלינו מאוד בסיבוב הראשון בליגה, המשחק הוא בהחלט לא קל".

 

לנדסברג מול הנדריקס, בסיבוב הראשון. ומה הפעם? (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
לנדסברג מול הנדריקס, בסיבוב הראשון. ומה הפעם?(צילום: ראובן כהן)

 

"יהיה נחמד לנצח בנוקיה"

בצד הירוק המצב כלל לא פשוט. מכבי חיפה נמצאת במקום הלפני אחרון, ומגיעה להיכל נוקיה אחרי עשרה הפסדים רצופים. אגב, הרצף החל במפגש הקודם של

הירוקים בנשר מול האלופה, שאמנם היה צמוד והסתיים רק לאחר הארכה, אבל כאמור מאז הקבוצה של ג'ף רוזן עדיין לא מוצאת את דרכה בליגה.

 

"המשחק מול מכבי ת"א הוא משחק גדול, למרות המיקום שלנו", אמר סילבן לנדסברג לקראת המשחק, "מכבי היא הקבוצה הטובה ביותר בארץ, וזה יהיה נחמד לזכות בניצחון בנוקיה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דייויד בלאט
צילום: עוז מועלם
מומלצים