$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גורם בבית"ר: "השחקנים בלחץ מניצחון ב"ש"

הירושלמים ירדו מתחת לקו האדום בעקבות תוצאות השבת. אלי כהן, שיעבה את הקישור ביום ראשון מול מכבי חיפה, אמר לשחקניו: "שימו עין בעיקר על יניב קטן". אליחן בהרכב, עמית בן שושן יוצב לבד בחוד

זיו אברג'יל  25.02.12 - 14:26
יפתח לבד בחוד. בן שושן (קובי אליהו, וואלה!)
יפתח לבד בחוד. בן שושן (קובי אליהו, וואלה!)

משחק הבכורה המחודשת שלו הסתיים בתיקו 0:0, וכעת אלי כהן מוכן ומזומן לניצחון הראשון שלו העונה כמאמן בית"ר ירושלים. בשביל זה השחקנים שלו יצטרכו להיות במיטבם מחר (ראשון) מול מכבי חיפה בקרית אליעזר. הפסד עלול לדרדר את בית"ר אל מתחת לקו האדום ולהרתיח עוד יותר את סיר הלחץ במועדון.

"מכבי חיפה צריכה ניצחון כדי להתקרב לכרטיס לאירופה", אמר אלי כהן לשחקניו באסיפה, "הם מאוד מסוכנים, בעיקר כשהם מניעים כדור, ואסור לתת להם לעשות את זה. שימו לב ליניב קטן כי הוא השחקן הכי משמעותי שלהם, הוא מרכז הנעת הכדור והכל עובר דרכו. שחקני חיפה חוזרים מהר להגנה אבל לא נצמדים לשחקנים אז אפשר לנצל את זה. גם על גולסה צריך לשים עין כי הוא מצטרף מהקו השני".

שחקני בית"ר הגיעו בשעות הערב למלון בחיפה לקראת המשחק. הניצחון של הפועל באר שבע היה בזמן האסיפה ולאחר מכן בישרו להם על כך. גורם בקבוצה אמר: "אין ספק שהניצחון הזה מלחיץ את השחקנים. לא חשבנו שנגיע למשחק מול חיפה מתחת לקו האדום, אבל כמו שאנחנו משחקים בתקופה האחרונה זה היה צריך לקרות. אולי בעקבות זה שהחבל מתחיל להתהדק לנו על הצוואר, השחקנים יראו יכולת גבוהה יותר ונחזור מפה עם נקודות".

אלי כהן יעשה מחר שינוי במערך של בית"ר, כשיעבור לשחק עם עמית בן שושן כחלוץ בודד, ועם קישור מעובה. לאונדרו פאסוס יירד לספסל כאשר במקומו ייכנס צחי אליחן הצעיר, שלא שיחק כבר תקופה ארוכה, לצד השמאלי של הקישור. סטיבן כהן יפתח כקשר ימני, כאשר בקישור האחורי יוצב ברק משה, ולפניו קובי מויאל ודאריו פרננדס.

אבי ריקן שגילה יכולת טובה בשבוע שעבר ימשיך בהרכב ויפתח בהגנה הבית"רית. דן אייבנדר שוב יחכה להזדמנות שלו על הספסל. שחקני בית"ר ישהו בבית מלון בחיפה עד למשחק מחר.

הרכב משוער: אריאל הרוש; אבי ריקן, אנדריי פילאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי; ברק משה, קובי מויאל, דאריו פרננדס, סטיבן כהן, צחי אליחן; עמית בן שושן.