$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ב"ש עלתה מעל הקו אחרי 1:2 על מכבי פ"ת

אקסברד (39, 84) ביטל יתרון של בן חיים (26) וסיבך את המלאבסים. הדרומים השיגו קטעו רצף של 4 משחקים ללא ניצחון והגיעו לחוף מבטחים. סיני רשם הפסד שלישי ברציפות

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.02.12 - 19:00

הליגה גמורה? לא אם מסתכלים על החלק התחתון. הפועל ב"ש גברה הערב (שבת) 1:2 על מכבי פ"ת במשחק דרמטי באצטדיון המושבה ועלתה מעל הקו האדום, לפחות זמנית. האדומים של גיא לוי, שקטעו רצף של 4 משחקים ללא ניצחון, סיבכו בכך את הקבוצה של משה סיני שבאופן רשמי הפכה למועמדת רצינית לירידה. בעקבות התוצאה, בית"ר י-ם (שתשחק מול מכבי חיפה בראשון) ירדה מתחת לקו. חם, חם מאוד בתחתית.

לטבלה, לוח המשחקים ויתר העידכונים בעמוד ליגת העל
גיא לוי: "השחקנים שלי ווינרים". אקסברד: "המצב עדיין קשה"

ב"ש שבשבוע שעבר איבדה בשלומיאליות יתרון והפסידה להפועל פ"ת האחרונה, הוכיחה חוסן מנטאלי הערב אחרי שכבר הייתה בפיגור משער של טל בן חיים (26) ורשמה מחצית ראשונה פושרת מאוד מבחינתה. רק שער שיוויון מקרי של עידו אקסברד (39, מטעות של שטראובר) החזיר את הצבע ללחיים של גיא לוי. האורחים השתפרו מאוד במחצית השניה והצליחו לקבוע מהפך דרמטי משער נוסף של אקסברד 6 דקות לסיום.

ב"ש תקווה להמשיך את המומנטום גם בשבוע הבא כשתארח את מ.ס אשדוד של יוסי מזרחי בווסרמיל. פתח תקוה, שממשיכה את היכולת הרעה שלה מהשבועות האחרונים (3 הפסדים רצופים), תתארח אצל בני יהודה וחייבת נקודות כמו אוויר לנשימה.

מהלך המשחק
המקומיים שלטו במהלך המחצית הראשונה, דבר שלא התבטא על לוח התוצאות עד לדקה ה-26. אז, טל בן חיים קיבל כדור ארוך ודהר קדימה כשהוא עובר קילומטרז' גדול, הספיק החלוץ להקשית מעל אוהד לויטה ולעלות את המקומיים ליתרון, 0:1 למכבי פ''ת. הדרומים חזרו למשחק 6 דקות לסיום המחצית: עידו אקסברד הניף את הרגל מ-22 מטרים ובעט בחצי גובה, לירן שטראובר היה חייב לקלוט את הכדור אבל השמיט אותו פנימה, 1:1.

הרמה במחצית השניה ירדה והעצבים שיחקו תפקיד מרכזי מצד שתי הקבוצות. דיא סבע הגיע להזדמנות טובה כאשר בדקה ה-70 שלח כדור מסוכן שעלה סנטימטרים מעל השער של שטראובר. ב"ש המשיכה לחפש את שער הניצחון, בדקה ה-70 קיבל אקסברד כדור בתוך הרחבה אבל בעט כדור לא מדוייק החוצה. 6 דקות לסיום, סבע סיפק כדור מצויין לאקסברד שנותר חופשי בתוך הרחבה. החלוץ לא התבלבל וגילגל כדור מדוייק לרשת, 1:2 דרמטי להפועל ב"ש. מהפך.

הרכבים
מכבי פ"ת: לירן שטראובר, חגי גולדנברג, עומר גולן, מתן אוחיון, טל מעבי, אסי משיח, ציון צמח (אורי אוזן/70), מרוואן קבהא, ויקטור מרעי, דני פרדה, טל בן חיים.

הפועל ב"ש: אוהד לוויטה, אביתר אילוז, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזדה, וויליאם סוארס, יוסי שיבחון, ננאד קיסו, דיע סבע (איבן גארידו/88), מוטי מלכה (פטר גרביץ'/64), עידו אקסברד.