$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

0:0 בין ראשל"צ לנתניה. עטר: "יוצא מאוכזב"

סבע נעצר במשקוף (52), המאמן: "בטוח שהוא יתרום בהמשך". הכתומים בצרות. אייל לחמן: "נדע להשתפר"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.02.12 - 20:46

לא כך קיווה מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, לצאת ממשחק החוץ מול הפועל ראשון לציון. היהלומים רצו ליצור רצף ניצחונות בליגה בפעם הראשונה מאז נכנסה שנת 2012, לאחר ה-0:1 המצוין מול מ.ס. אשדוד בשבוע שעבר, אבל למרות לחץ רב על שער היריבה לא הצליחו להשיג שער מכריע. זה נגמר ב-0:0 מאכזב שלא משרת אף אחד מהצדדים.

לטבלה, לוח המשחקים ויתר החדשות בעמוד ליגת העל

לנתנייתים לא היו חסרים מצבים. הדבר נכון במיוחד עבור אחמד סבע, מלך שערי הליגה, שהחמיץ מקרוב במחצית הראשונה ופגש את המשקוף בשנייה. גם חן עזרא, ששב להרכב, היה יכול לכבוש בסלאלום גדול, אבל שוער ראשל"צ אבירן דלל נעל את השער והראה שאפשר לסמוך עליו בעקבות הפציעה של אוהד כהן. את מחיר ההחמצות נתניה תשלם באיבוד 2 נקודות יקרות במאבק על מקום בפלייאוף העליון.

רק 400 אוהדים הטריחו את עצמם לאיצטדיון הברפלד בראשון לציון, אבל זה לא הפריע להם לפצוח בשריקות בוז לכתומים כבר בירידה להפסקת המחצית. הקבוצה של אייל לחמן טרם השיגה ניצחון תחת שרביטו וצריכה להתעורר לפני שהפועל פתח תקווה המתעוררת תוריד אותה למקום האחרון בטבלה.

"למרות שאנחנו לוקחים רק נקודה ממשחק ביתי, עדיין אני מרוצה", סיכם אייל לחמן. "נתניה היו יותר טובים מאיתנו מבחינה התקפית והגיעו למצבים, אבל אני בטוח שנדע להשתפר בעתיד ברמה ההתקפית ולהבקיע את השערים. אספתי את השחקנים בסיום במרכז המגרש ואמרתי להם שהם יצאו גברים במשחק, הם נלחמו ונתנו את כל מה שהיה להם".

על השוער אבירן דלל, שהיה המצטיין במשחק, אמר לחמן: "לפני המשחק שוחחנו איתו כדי לראות אם הוא באמת מוכן ברמה המנטלית, כי כשנפצע לך שוער כמו אוהד כהן אתה צריך שהמחליף יהיה ראוי. אבירן הוכיח שהמקום שלו זה להיות שוער בליגת העל".

"אני יוצא מאוכזב מהמשחק כי הגענו להרבה מאוד מצבים וחבל שלא הצלחנו להבקיע", הסביר ראובן עטר. "למרות שבדרך כלל הולך לנו, הפעם זה לא נכנס. אחמד סבע הגיע להמון מצבים, אבל צריך להבין שיש ימים כאלה בכדורגל. הוא תרם לנו המון במהלך העונה ואני בטוח שגם בהמשך. הוצאנו את שוער ראשל"צ הכי גדול במשחק. אני מאמין שמכבי נתניה תהיה בפלייאוף העליון".

צפו בתגובות >

מהלך משחק
המשחק יצא לדרך באצטדיון הברספלד מול 400 צופים בלבד. הדקות הראשונות נפתחו בגישושים ולא נרשמו אירועים ליד שני השערים. ככל שהדקות נקפו, נתניה החלה לאיים על השער אבל אחמד סבע החמיץ ברשלנות הזדמנות להבקיע כשבעט לחוץ מתוך הרחבה. בדקה ה-30 אובסניקוב מראשל"צ איים על השער אך אדרי הדף לקרן. המחצית הסתיימה בשריקות בוז של מעט האוהדים המקומיים שהגיעו למשחק כלפי קבוצתם.

נתניה המשיכה ללחוץ על השער גם במחצית השנייה, ובדקה ה-49 חן עזרא פצח במבצע אישי שהסתיים רק באחד על אחד מול השוער אבירן דלל, שעצר את הבעיטה של הקשר. כעבור 3 דקות אחמד סבע שוב היה קרוב לכבוש אך הכדור שלו פגש את המשקוף. עד הסיום נתניה הוסיפה לתקוף אבל לא מצאה את הרשת והמשחק תם ללא שערים.

הרכבים
הפועל ראשל"צ:
אבירן דלל, קובי מוסא, גל ספיר, סטפן דיאק, גיא משפתי, אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, הילאל מוסא (ריף מסיקה/57), אסי בלדוט, משה בן לולו (דייויד גומז/89), גיאורגי אובסניקוב (דודו אברהם/86).

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, עידו לוי, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, בן בנימין (טובארנו פינאס/60), קובי דג'אני, ניר נחום (מוחמד עקל/89), חן עזרא, פיראס מוגרבי (סרגיי אלכסייב/66), אחמד סבע.