שתף קטע נבחר

יצחקי: "הניצחון הכי חשוב שלנו, לפחות עד הדרבי"

חלוץ מכבי ת"א חגג את ה-0:2 על הפועל עכו, ששבר בצורת של 362 דקות ללא שער זכות. ניר לוין: "זה ייתן לנו ביטחון". אלי כהן: "לא הופענו למחצית השנייה"

אחרי בצורת שנמשכה 362 דקות, מכבי ת"א חזרה לכבוש, ועשתה זאת פעמיים. זה הסתיים בניצחון ביתי 0:2 על הפועל עכו, במשחק שפתח את המחזור ה-27 בליגת העל.

 

 

"הלך קשה ובשיניים. כל תיאור יהיה נכון", הודה בסיום המאמן המנצח, ניר לוין. "בסופו של דבר, השגנו ניצחון ועברנו את עכו. הצלחנו למרות כל הקשיים לכבוש, ועוד צמד, אז כנראה שאנחנו מרוצים. זה ניצחון שייתן קצת ביטחון ומוסיף המון אחרי התקופה הלא פשוטה".

 

כל הקבוצה עשתה הגנה, ידענו לשלוט נכון, גם כשעכו יצאו למרפצות", הוסיף לוין. "אנחנו משחקים טוב עד הפעולה האחרונה . ועדיין, היתה תנועה טובה בחלק הקדמי, גם החילופים השפיעו. בסך הכל, ולאור המצב, אנחנו מרוצים".

 

על הדרבי התל אביבי מול הפועל בשבוע הבא בבלומפילד, אמר מאמן מכבי: "לא צריך להוסיף מילים על החשיבות לקהל לקבוצה של המשחק הזה. יש לנו מספיק זמן. הפועל קבוצה מצויינת ואני מקווה שנגיע להתמודדות הזו בסגל מלא".

 

אנדריי באל וצביקה רוזן מחליפים חוויות ביציעי בלומפילד (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אנדריי באל וצביקה רוזן מחליפים חוויות ביציעי בלומפילד(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

ברק יצחקי המשיך: "זה הלך קשה גם במחצית הראשונה. בסופו של דבר, כמה שהניצחון יותר קשה, הוא גם יותר מתוק. זה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה, לפחות עד המשחק הבא שאנחנו יודעים מה החשיבות שלו. דרבי? אנחנו לא נדבר עליו כרגע. מה שכן זו ההזדמנות להחזיר את הצבע הצהוב לעיר".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

כובש השער השני, רועי קהת, אמר לאחר המשחק: "כיף לעלות כמחליף ולהבקיע. לא הכרנו מהנוער את הלחץ הזה, אבל יש כאן שחקנים שמכירים את זה ומסבירים לנו כל יום. השתחרר הרבה מאוד לחץ, עכשיו יש לנו זמן להתכונן לדרבי. האם אנחנו מסוגלים לנצח בדרבי? אנחנו מוגלים לנצח כל קבוצה, כי אנחנו קבוצה טובה. אני מקווה שנוכיח את זה בשבוע הבא".

 

אדי גוטליב ואלירן עטר, במירוץ אחר הכדור (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אדי גוטליב ואלירן עטר, במירוץ אחר הכדור(צילום: ראובן שוורץ)

 

אלי כהן: "הגענו למצבים של 100 אחוז והחמצנו"

המאמן המנוצח, אלי כהן, סיכם את המשחק: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב, הגענו למצבים של 100 אחוז והחמצנו, אך לא הגענו למחצית השנייה

, שחקני מכבי קיבלו רוח גבית, סיכנו אותנו והיו טובים יותר". על הניסיונות שלו לשנות את המצב במהלך המשחק סיפר כהן: "לפעמים חילפים עוזרים, ניסתי להכניס חלוץ נוסף וזה לא עזר".

 

"אנחנו לא מופתעים מכך שהמאבקים קשים", הוסיף כהן, "אם היינו מנצחים היום היינו עושים צעד משמעותי קדימה. אנחנו קבוצה שמבקיעה הרבה שערים, ואני מקווה שבסוף העונה נגיע למקום אליו אנחנו ראויים. אני לא אוהב לדבר על עצמי, אך בוודאי שאני ארצה להתקדם. בכל מקרה, אני לא מדבר על זה בשלב כזה של העונה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ניר לוין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים