$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יזרעאל/גלבוע זכתה באליפות ישראל ברוגבי

גברה 17:19 בגמר ב"לגונה" על אשקלון, שעוד החמיצה בעיטה בשניות הסיום ופיספסה הזדמנות לזכות בתואר

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.02.12 - 19:10
יש אלופה בעמק (צפנת מור)
יש אלופה בעמק (צפנת מור)
הבעיטה האחרונה של אשקלון יצאה, האלופה החדשה נכנסה. יזרעאל/גלבוע זכתה בתואר לעיני 550 צופים ב"לגונה" של קיבוץ יזרעאל אחרי 17:19 דרמטי על אשקלון בגמר הליגה הישראלית ברוגבי.

שלוש בעיטות רצופות של אמיר בויטלר המקומי העלו את יזרעאל ליתרון 0:9 מהיר, אבל נטישתו של שי הכהן את המגרש לאחר פציעה בכתף הוציאה מעט את הרוח מהמפרשים המקומיים. אשקלון ניצלה זאת בעזרת טריי יפה של רמי וקנין בדקה ה-38, וחנן גמבורג השלים את המלאכה בבעיטת המרה כדי לקבוע 7:9 ליזרעאל בהפסקה.

אשקלון הבקיעה בעיטה נוספת בפתיחת המחצית השניה והפכה ל-9:10 מפתיע. הפיג'יאני מהדרום, תמני סלימוני, סיים פריצה נהדרת בטריי חשוב, רגע לפני שהקפטן האורח חנן גמבורג הבקיע בעיטת המרה נוספת שקבעה 9:17 לאשקלון.

האורחים כבר ראו את ההיסטוריה מתממשת, אבל אז התעורר הקהל המקומי והחל לדחוף את קבוצתו. טריי של גור ים בדקה ה-67 צימק ל- 17:14 והדרמה הגיעה לשיאה דקה לסיום עם פריצת יחיד של גור ים, שהסתיימה בטריי אדיר שהפך מחדש ל-17:19.

אשקלון עוד קיבלה הזדמנות פז בשניות הסיום, אך הבעיטה של חנן גמבורג נעצרה לפני השער ויזרעאל יצאה לחגוג עם השמפניה. ובטח שגם עם כמה כוסות בירה.