$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

נוער: צפו בטוברוק מנצחת, מכבי הפסידה. הפער: 5

השניה בטבלה ניצחה ונהנתה מהפסדה המפתיע של המוליכה, 2:1 בבית מול נועלת הטבלה מכבי הרצליה. מאבק האליופת פתוח

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.02.12 - 13:49

מאבק האליפות נפתח מחדש? המוליכה מכבי תל אביב הפסידה במפתיע 2:1 בבית לנועלת הטבלה מכבי הרצליה, בית"ר טוברוק ניצחה 0:1 את כפ"ס והפער הוא רק 5 נקודות אחרי 22 מחזורים. הצהובים עדיין פייבוריטיים לזכות בעוד תואר, אבל מי יודע, אולי מחכה לנו סנסציה גדולה בסיום העונה.

בית"ר טוברוק - הפועל כפ"ס 0:1
6 דקות בלבד לקח לבית"ר טוברוק כדי לעלות ליתרון. דור מלכה התמקם מצוין ברחבה ושם את הראש כמו גדול, לגראפי לא היה סיכוי וזה 0:1 למארחת. כפ"ס לחצה כדי להשיג את השיוויון וב'דקה ה-27 היא קיבלה הזדמנות פז. בן אז'ובל הוכשל ברחבה, השופט סימן לפנדל וחלוץ כפ"ס גם היה האיש שלקח אחריות. אלא שהבעיטה שלו הלכה חלש למרכז השער וזועבי עצר.

כפ"ס המשיכה להחמיץ, ובדקה ה-35 זה היה שוב אז'ובל. החלוץ התרומם טוב ונגח לקרקע, אבל זועבי היה במקום כדי לשמור על היתרון עד הירידה להפסקה. בדקה ה-59 דור מלכה היה קרוב להשלים צמד וכנראה גם לסגור עניין, אבל מול ג'ראפי בעט רע והשוער עצר. 0:1 לטוברוק בסיום והפער צומק.

מכבי תל אביב - מכבי הרצליה 2:1
מי היה מאמין? הצהובים שרגילים לדרוש את כל הליגה היו חייבים לנצח את נועלת הטבלה בבית, אבל התקשו דווקא מולה והפסידו בפעם השניה העונה. מבחזור במחזור הבא מחכה למכבי ת"א מפגש מול מ.ס אשדוד ואם גם שם תיפול הפתעה נוכל כבר לקרוא לזה משבר.

תוצאות נוספות: הפועל ראשל"צ - מכבי חיפה 2:0, הפועל תל אביב - הפועל רעננה 2:6, בני יהודה - הפועל באר שבע 0:3, מכבי נתניה - מכבי פתח תקווה 0:2, בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 0:0, מ.ס אשדוד - קריית שמונה 2:2.