שתף קטע נבחר

אלי כהן: "אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה"

בית"ר ירושלים תתמודד מחר מול מכבי חיפה, המאמן: "יש להם נקודות תורפה, אם נהיה מרוכזים נוכל לנצל זאת". עמית בן שושן יעלה בהרכב במקום לאונרדו פאסוס

בית"ר ירושלים תתמודד מחר בערב (א') מול מכבי חיפה בקריית אליעזר, בעוד משחק הישרדות עבור הקבוצה של אלי כהן. ההכנות בבית"ר לקראת המשחק החלו השבוע, כאשר הערב (ש') תצא הקבוצה לבית מלון בחיפה ותשהה בו עד למשחק.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

כהן הקרין לשחקניו וידאו של מכבי חיפה, ואמר להם לקראת המשחק: "חיפה רוצה כרטיס לאירופה והם נותנים את כל מה שיש להם. עם זאת, יש להם גם לא מעט נקודות תורפה במשחק הלחץ ובהתקפה, ואם נהיה מרוכזים נוכל לנצל את זה. אנחנו עדיין בית"ר ירושלים ולא מפחדים מאף קבוצה".

 

עמית בן שושן. יחזור להרכב של הקבוצה (צילום: חיים צח) (צילום: חיים צח)
עמית בן שושן. יחזור להרכב של הקבוצה(צילום: חיים צח)
 

בהרכב הקבוצה מתכנן המאמן שינוי בחלק הקדמי, כאשר לאונרדו פאסוס הברזילאי צפוי לרדת לספסל כשאת מקומו בהתקפת הקבוצה יתפוס עמית בן שושן. במקומו של בן שושן

בצד שמאל של הקישור ישחק צחי אליחן הצעיר, שרק לפני שבוע היה בין תשעת השחקנים שנשלחו להתאמן בנפרד. סטיבן כהן צפוי לשחק בצד ימין, ובקישור האחורי ישחקו השלישייה: ברק משה, קובי מויאל ודריו פרננדס.

 

בהגנת הקבוצה לא צפויים שינויים, אבי ריקן ימשיך לתפקד כמגן ימני שבוע שני ברציפות ואילו תומר בן יוסף ימשיך לקבל קרדיט לצד אנדריי פיליאבסקי. בקבוצה מקווים שאריאל הרוש ישמור על היכולת הגבוהה מהמשחק נגד מכבי תל אביב, מה שיכול מאוד לעזור לקבוצה לחזור מחיפה עם לפחות נקודה. כ-2,500 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה לקריית אליעזר.

 

הרכב משוער: אריאל הרוש; אבי ריקן, אנדריי פיליאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי;  ברק משה, קובי מויאל, דריו פרננדס, צחי אליחן, סטיבן כהן; עמית בן שושן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלי כהן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים