$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ברק בדש יפתח בהרכב ק"ש מול בני יהודה

מוליכת ליגת העל רוצה לחזור לנצח במגרש הביתי: "הכל תלוי בנו". אלעד גבאי, המוזמן הטרי לנבחרת, ישוב ל-11

אלי סבתי  25.02.12 - 15:01

איזה שבוע נהדר עבר על מוליכת הטבלה, הפועל קרית שמונה. בשבת האחרונה המועמדת המובילה לאליפות שוב ניצחה (0:2 את מכבי פ"ת) והגדילה את הפער בפסגה ל-12 נקודות ובהמשך 5 משחקניו של רן בן שמעון התבשרו כי זומנו למשחק של נבחרת ישראל מול אוקראינה בשבוע הקרוב. היום (שבת, 17:30) יוכלו הצפוניים לסגור את השבוע בסטייל כשיארחו בבית את בני יהודה במסגרת המחזור ה-27 של ליגת העל.

  • כל הכתבות, הדיווחים, לוח המשחקים והטבלה בעמוד ליגת העל
  • המטרה של המועדון היא ברורה - לאסוף שלוש נקודות נוספות שישאירו את הפער על 12 נקודות לפחות, במידה שהפועל תל אביב תנצח את רמת השרון. היום ערכו שחקניו של בן שמעון את האימון המסכם במהלכו שיחקו משחקונים פנימיים. המאמן הקרין להם גם קטעים ממשחקיה של בני יהודה וציין כי היעד המרכזי הוא לשמור על פדרו גלבאן ולמנוע ממנו לשחק בחופשיות ובסגנון הרגיל שלו.

    אלעד גבאי, שהיה מבין המוזמנים החדשים לנבחרת, חוזר אחרי שריצה עונש השעייה בשל צבירת כרטיסים צהובים. בן שמעון גם אמור להחזיר את ברק בדש להרכב הפותח על חשבונו של שלומי אזולאי, שסובל בשבוע האחרון מרגישות בשריר הירך האחורי. אזולאי צפוי לעלות כמחליף מהספסל.

    "זה משחק חשוב מאוד עבורנו כי במשחק הביתי הקודם לא ניצחנו", אמר שחקן בקרית שמונה לקראת בני יהודה, "אנחנו רוצים לחזור ולנצח וזה תלוי רק בנו". הנהלת הקבוצה הורידה את מחירי הכרטיסים ל-10 שקלים בלבד. חיילים במדים ייכנסו ללא תשלום

    הרכב משוער: דני עמוס; אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה (איתן טיבי), דושאן מאטוביץ'; רביד גזל, בראיין גרזיצ'יץ', אדריאן רוצ'ט; דויד סולארי, שמעון אבוחצירה, ברק בדש.