שתף קטע נבחר

לואיס סוארס: "להגיע לוומבלי זה חלום שהתגשם"

גמר גביע הליגה יפגיש מחר את ליברפול מול קארדיף מליגת המשנה: "אירוע מיוחד לשתי הקבוצות". דקל קינן לא בסגל הקבוצה הוולשית: "ימים לא קלים, אף אחד לא ישבור אותי"

המחזור ה-26 בפרמייר ליג, שמתחיל היום (ש') וימשיך מחר, לא יכלול את משחקה של ליברפול מול אברטון, מכיוון שהאדומים ישחקו מחר (18:00) בגמר גביע הליגה מול קארדיף.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הקבוצה של קני דלגליש ניצחה בחצי הגמר את מנצ'סטר סיטי, והיא פייבוריטית לניצחון מול הקבוצה הוולשית מליגת המשנה. כמיטב המסורת יתקיים המשחק באצטדיון וומבלי בלונדון, האצטדיון הלאומי של נבחרת אנגליה.

 

לואיס סוארס. תמך בליברפול עוד כשהיה באורוגוואי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
לואיס סוארס. תמך בליברפול עוד כשהיה באורוגוואי(צילום: רויטרס)
 

חלוצה האורוגוואי של ליברפול, לואיס סוארס, התייחס למשחק מחר ואמר היום (ש'): "עבור כל שחקן כדורגל, לשחק בוומבלי זה חלום שהתגשם. זה אירוע מיוחד עבור שתי הקבוצות. אנשים באורוגוואי יודעים הכל על האצטדיון, הוא מפורסם כל העולם".

 

סוארס, שלובש את החולצה עם הספרה 7 על גבו, סיפר גם התחושות שלו עם הספרה שמזוהה אצל אוהדי ליברפול עם שחקנים כמו קווין קיגן וקני דלגליש, המאמן כיום. "כשהגעתי לליברפול לא הייתי מודע למשמעות המספר, אבל אני לא רואה בזה לחץ אלא סוג של השראה וכבוד. אשמח מאוד לשחזר את ההישגים שלהם במועדון", אמר סוארס.

 

אצטדיון וומבלי. אחד האצטדיונים היפים בעולם (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
אצטדיון וומבלי. אחד האצטדיונים היפים בעולם(צילום: gettyimages)

 

החלוץ האורוגוואי חזר לא מזמן למגרשים, לאחר עונש הרחקה בעקבות התקרית הגזענית עם פטריס אברה ממנצ'סטר יונייטד. החזרה לא הייתה קלה, אחרי שסוארס סירב ללחוץ את ידו של אברה במשחק בין שתי הקבוצות, והתנצל לאחר מכן במה שנראה יותר כאילוץ של המועדון כלפי השחקן.

 

כך או כך, סוארס מנסה לשים את הפרשה מאחוריו, ואמר היום: "אולי זו קלישאה, אבל תמיד תמכתי בליברפול כשעקבתי אחרי הכדורגל האנגלי. כשהייתי צעיר יותר ושיחקתי בפלייסטיישן עם חברים שלי, תמיד בחרתי בליברפול. נהגנו לצפות בכדורגל אנגלי כשגדלתי באורוגוואי, זו הליגה הטובה ביותר וזה חלום שהתגשם עבורי".

 

דקל קינן. לא מוצא את מקומו בקארדיף העונה (צילום: gettyimages imagebank) (צילום: gettyimages imagebank)
דקל קינן. לא מוצא את מקומו בקארדיף העונה(צילום: gettyimages imagebank)
 

מי שלא יהיה שם הוא שחקנה הישראלי של קארדיף, דקל קינן,

שלא נמצא גם בסגל הנסיעה לבירת אנגליה. הבלם הישראלי פרסם הודעה בטוויטר של וכתב בה: "רציתי מאוד להיות חלק מהאירוע הגדול הזה, אבל אני אפילו לא בסגל לנסיעה. אלו לא ימים קלים, אבל אף אחד לא ישבור אותי. אני חזק מתמיד". 

 

אם ליברפול תנצח מחר, היא תזכה בגביע הליגה השביעי שלה, כאשר האחרון היה ב-2003. במידה שקארדיף תזכה בגביע, זה יהיה התואר הראשון שלה במפעל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים