$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אולסטאר 2012: בארקלי ניצח את שאקיל

הרוקי של קליבלנד ירה 8 מ-8 לשלוש והוכתר לשחקן המצטיין. זה נגמר עם שלל של דאנקים מרהיבים במשחק הכוכבים העולים. ככה פותחים סוף שבוע

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.02.12 - 08:20
שואו טיים באורלנדו. גם וול התעופף (gettyimages)
שואו טיים באורלנדו. גם וול התעופף (gettyimages)

סוף שבוע האולסטאר הוא כבר מזמן הרבה יתר שואו מאשר כדורסל, והאמת? אף אחד עוד לא התלונן בגלל עודף של הטבעות וריחופים. סוף השבוע של אולסטאר 2012 נפתח הלילה (בין שישי לשבת) עם משחק הכוכבים העולים, שהסתיים כצפוי בתוצאה אסטרונומית ושואו טיים מטורף.

לראשונה השנה לא נערך משחק בין הרוקיז לשחקני השנה השניה. ראשי ה-NBA החליטו לעשות שינוי קל והפעם שחקני השנה הראשונה והשניה של הליגה עורבבו לשתי קבוצות כשהאטרקציה המרכזית על הקווים: צ'ארלס בארקלי מצד אחד ושאקיל אוניל בצד השני. שני הפרשנים/ליצנים של TNT בחרו את השחקנים וגם שימשו כסוג של מאמנים במהלך הקרקס החגיגי שהגיע השנה לאורלנדו.

לא שזה באמת משנה, אבל בסיום היתה זו הקבוצה של בארקלי שחגגה ניצחון 133:145. האיש הלוהט של הערב היה ללא ספק קיירי אירווינג, הרוקי של קליבלנד, שהיה בזון מטורף וקלע 8 מ-8 מהשלוש. הוא סיים עם 34 נקודות ותואר השחקן המצטיין. אירווינג נבחר ראשון בדראפט, והלילה הוא המשיך את דרכו של ג'ון וול, הבחירה הראשונה של העונה הקודמת שהוכתר כ-MVP במשחק הרוקיז של 2011.

"דבר כזה לא קרה לי בחיים", סיפר אירווינג על היד החמה, "אתם יודעים, זה כנראה קצת חבל שזה הגיע דווקא באולסטאר. סטטיסטיקה כזאת לא חוזרת במהלך העונה, אבל בסופו של דבר היה כיף להיות על הפרקט עם כל כך הרבה כישרונות. זו חוויה גדולה".

כאמור, זה היה ערב שהוקדש בעיקר למהכלים מרהיבים עבור הקהל. וול הוכיח שגם שחקנים בשנתם השניה יודעים לקפוץ, גם בלייק גריפין, כוכב הקליפרס, עשה מה שהוא יודע הכי טוב - להתעלל באכזריות בטבעת. גריפין חיפש בעיקר כדורים שנזרקו אליו לאלי-אופ וגם הוסיף מסירה לעצמו דרך הלוח.

אורח נוסף במשחק: ג'רמי לין. הסנסציה של הניקס, שרק לפני כמה שבועות היה אלמוני לחלוטין, קיבל 9 דקות של "Linsanity" וסיים עם 2 נקודות, אותן קלע בריברס ליי-אפ אחרי אסיסט של ריקי רוביו, האס הספרדי של מינסוטה. לין לא הבריק במיוחד אבל שמר על הסטטוס שלו ככוכב עולה אמיתי, כשאפילו חברו לקבוצה לאנדרי פילדס מעודד כמו שצריך עם כרזה אותנטית. "הבחור הזה גדול", אמר עליו פילדס, "מעט דקות הערב, אבל עשה את שלו".

"זה מה שקורה תמיד במשחקי אולסטאר, אין הרבה הגנה", סיכם צ'ארלס בארקלי בסיום, ושאקיל אוניל הוסיף: "היו הרבה דאנקים ואני חושב שהחבר'ה נהנו. אני מקווה שלא שברנו איזה שיא גינס להטבעות. היה משחק מעניין".