שתף קטע נבחר

ארסן ונגר: "לרחם על עצמנו יהיה פשע"

מנג'ר ארסנל רוצה לסיים את העונה במקום הרביעי ולהגיע לאירופה. לשם כך הוא צריך להתחיל מחר בניצחון על השלישית, טוטנהאם, שמדורגת עשר נקודות מעל התותחנים: "יש לנו הזדמנות טובה להוכיח שאנחנו קבוצה עם אופי"

העונה של ארסנל תיחשב ככישלון מוחלט אם בסיומה לא תגיע הקבוצה לאירופה מהמקום הרביעי בליגה, אחרי שאיבדה את הסיכוי לאליפות, לגביע וגם ה-4:0 מול מילאן במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות לא מעודד לקראת הגומלין.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

לא מעט מאוהדי ארסנל חותמים כבר עכשיו על כישלונה של העונה, אבל מסתבר שהמנג'ר שלהם, ארסן ונגר, ממש לא חושב כך. למרות שמניותיו של הצרפתי ירדו מאוד העונה בקרב אוהדיו, ונגר סימן את המקום הרביעי בליגה כמטרה היחידה שבה יתרכזו התותחנים מעכשיו.

 

ארסנל חוגגת. מה יהיה מחר? (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ארסנל חוגגת. מה יהיה מחר?(צילום: EPA)

 

ארסנל, שנמצאת במקום הרביעי בפרמייר ליג עם 43 נקודות, תארח מחר (א') את טוטנהאם (מחזור 26), שאמנם מדורגת רק מקום אחד מעליה, אבל בפער של עשר נקודות. התרנגולים מציגים את אחת העונות המשובחות שלהם, כאשר במחזור האחרון הם הביסו 0:5 את ניוקאסל והם במרחק של חמש נקודות בלבד מהשניה, מנצ'סטר יונייטד.

 

"להרים את הקבוצה מחדש זו לא המשימה הכי קלה שיש, אבל אי אפשר להתלונן. יש לנו עבודה נהדרת ומשחק גדול לפנינו", אמר ונגר הבוקר (ש') לכלי התקשורת בממלכה המאוחדת.

 

ארסן ונגר. אופטימי תמיד (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ארסן ונגר. אופטימי תמיד(צילום: AFP)

 

הצרפתי הוסיף מילים אופטימיות במיוחד לקראת ההתמודדות מול הקבוצה של הארי רדנאפ: "לרחם על עצמנו יהיה פשע. יש לנו הזדמנות טובה להוכיח שאנחנו קבוצה עם אופי, שיש לנו את היכולת המנטאלית והאיכויות הנדרשות כדי לשחק עבור המועדון".

 

ונגר המשיך: "כל משחק עד סוף העונה יהיה קשה, אבל מרגש. מה שנורא זה לשחק משחק חסר חשיבות. יש לנו את ההזדמנות להיצמד לטוטנהאם ולחזק את העמדה שלנו כדי לסיים במקום הרביעי, זו מטרה גדולה".

 

לסיכום, הוסיף ונגר קצת מהמשנה הפילוסופית שלו: "אנו חיים בעולם שבו כולם חיוביים כשהכל מסתדר, אבל החיים הם לא רק עליות. הצלחה נמדדת בתגובות של האנשים גם כשאתה למטה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים