$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

היה קורע

20 הרגעים שעשו את השבוע ב-NBA: דייויד לטרמן וקונאן אובראיין התייחסו גם הם לטירוף של ג'רמי לין, שהשבוע קצת ירד בעוצמתו. מי ניצח? היכנסו

גיא לשנובולסקי  25.02.12 - 11:30
לין. האיש והמיתוס שמתפתח. הזוי (gettyimages)
לין. האיש והמיתוס שמתפתח. הזוי (gettyimages)

טוב זה היה רק עניין של זמן. מישהו היה צריך להיפגע כי רק ככה אנחנו לומדים. שוב הגזמנו (אנחנו, בני האדם) עם הטירוף התורן. שוב הצלחנו להוציא מפרופורציה משהו שחשבנו שאי אפשר להוציא, שוב הפרצוף שהתאהבנו בו בשבוע הראשון נמאס עלינו כבר בשבוע השני ואם לא אז בשבוע השלישי.

  • כתבות מגזין נוספות, הפרשנים של ערוץ הספורט וטורי גולשים באזור הצבע
  • השבוע לאחד העורכים באתר ESPN התחילו להיגמר משחקי המילים עם ג'רמי לין, אז אחרי ההפסד של הניקס לנטס הוא הלך על הכותרת  Chink in the armor, כלומר סדק בשריון, אלא שלמילה chink משמעות נוספת, די ברורה ופוגענית. אז הוא הלך הביתה. מגיש נוסף בערוץ הושעה לחודש על שימוש באותו ביטוי בשידור. ואם זה לא סימן שהגיע הזמן להירגע, לא ברור מה כן.

    ולכן, מגיע לכולנו איזה סופשבוע שקט, בלי משחקי מילים עם המילה לין בפנים. בלי טירוף וחוסר פרופורציה. משהו סולידי, לשכוח מהכל. אה כן, והאולסטאר פה.

    20. גרג אודן – מה יהיה עם הברכיים של הסנטר האומלל הזה? השבוע הוא שוב עבר ניתוח אחד, שלא תוכנן מראש וגמר את העונה. סביר להניח שזה סוף הקריירה הטראגית של השחקן שנבחר ראשון בדראפט, ועוד לפני קווין דוראנט.

    19. אלן אייברסון – אולי נמצא את התשובה בכדורגל אולמות? אחרי שדווח שאייברסון חווה קשיים כלכליים השבוע הציעה לו קבוצת הקטרגל באולמות של רוצ'סטר להצטרף אליה לשני משחקים תמורת 40,000 דולר. עצוב. רגע, בעצם יש גם 5,000 דולר בונוס על כל גול... לא, עדיין עצוב.

    18. ג'יי. אר סמית' – השבוע דווח שקבוצתו לשעבר מסין קנסה אותו ביותר ממיליון דולר על היעדרות מאימונים. "אמרנו לו שאנחנו קונסים אותו אם הוא לא מגיע והוא אמר 'וואטאבר. אם אתם רוצים לקחת את זה, אז קחו את זה'". אז קנסו.

    17. פורטלנד – במשחק אחד הבלייזרס קלעו 7 נקודות ברבע הראשון, במשחק שאחריו קלעו 137. כאמור השבוע הם שוב איבדו את אודן, בשבוע בו דוראנט קולע לבד 143 נקודות – כמעט חמישית מכל מה שאודן קלע בקריירה. שבוע סטנדרטי במועדון שגם בחר בסם בואי (5564 נקודות ב-511 משחקים ב-NBA) לפני מייקל ג'ורדן (32,292 נק' ב-1,039 משחקים).

    16. צ'ארלס אוקלי – יצא השבוע על קווין גארנט ועל קנדריק פרקינס וקרא להם "קשוחים מזויפים". על גארנט: "הוא אחד החלשים שאי פעם שיחקו את המשחק, הוא שחקן משלים". על פרקינס: "הוא לא מביא שום דבר לשולחן, אם אתה פאוור פורוורד אתה לא נותן לאף אחד להטביע עליך, אני שיחקתי 19 שנה והטביעו עלי 3 פעמים". אוקלי פספס משהו חשוב: בליגה של היום, פרקינס הוא סנטר.

    15. אימאן שאמפרט – הרוקי של הניקס פרש מתחרות ההטבעות (ויחד איתו ג'רמי לין, שאמור היה למסור לו) בגלל פציעה בברך, אבל סיפר שהתכנון היה לקפוץ מעל הספה עליה ישן לין. "הוא היה אמור לעזור לי. ברגע שהברך התחילה לכאוב חשבתי 'האם אצליח לקפוץ מעל הספה?". במקום זה הוא קופץ לפיזיותרפיסט.

    14. ראג'ון רונדו – מאז שלא נבחר לאולסטאר הוא קצת יצא מאיפוס. ראינו ממנו שני משחקים מפלצתיים (טריפל דאבל נגד שיקגו ו-35 נקודות נגד דטרויט), אחר כך איבד את זה, השליך כדור על השופט והורחק לשני משחקים. ואז מה קרה? נבחר להחליף את ג'ו ג'ונסון הפצוע ויופיע באולסטאר השלישי שלו ברציפות. איך שכדור מסובב.

    13. מג'יק ג'ונסון – אחרי מגוון יוזמות עסקיות מוצלחות הוא משיק רשת כבלים חדשה, Aspire, המיועדת לצופים ממוצא אפרו-אמריקני. בתכנון סרטים, מוזיקה, קומדיות, אמנות ועוד תכנים שבמרכזם דימויים חיוביים ומעודדים של אפרו-אמריקנים. מעניין אם יהיה שם מקום לטוק שואו כמו The magic hour שלו מתחילת שנות ה-90.

    12. דירק נוביצקי – קלע השבוע 24 נקודות במחצית השנייה נגד פילדלפיה, גם פילדלפיה קלעה 24.

    11. סטיב נובאק – חוץ מג'רמי לין, הוא המרוויח הגדול מג'רמי לין. קלע השבוע 5 שלשות נגד אטלנטה ו-4 נגד דאלאס, ובסך הכל 36 שלשות ב-46.1% ב-11 משחקים.

    10. תחרות ההטבעות – רשימת השמות לא ממש מבטיחה, וגם לא מאוד מטביעה. צ'ייס בודינגר מהרוקטס, שהחיפוש הכי פופולרי עליו ביוטיוב זה "מהלכי כדורעף", הטביע העונה רק 6 פעמים, פול ג'ורג' עם 20 ודריק וויליאמס עם 19. דווקא המצטרף האחרון, ג'רמי אוואנס מהג'אז, עשוי לגנוב את זה. יש לו 88 סלי שדה בקריירה מתוכם 61 הטבעות ומתוכן 30 אלי-הופס.

    9. דרון וויליאמס – לא הפוינט גארד מספר 1 בניו יורק? תחשבו שוב. 38 נקודות על הראש של לין והניקס. זה היה המשחק השישי ברציפות שלו עם 25 נקודות ומעלה, רק ברנרד קינג עשה יותר עבור הנטס. אגב, מאז שהתחיל עידן לין, וויליאמס קלע 254 נקודות לעומת 250 של לין. אם הנטס ישתפרו בכל שאר העמדות על המגרש (ואת הספסל) יש מצב שהם רצים לאליפות.

    9. לברון נגד ג'יימס – מיאמי ניצחה השבוע משחק שמיני ברציפות בהפרש של 12 נקודות ומעלה. הקבוצה האחרונה שעשתה זאת הייתה קליבלנד עם לברון, ב-2008. קינג ג'יימס יפרוש עם תואר שחקן העונה הרגילה הטוב בהיסטוריה? גם זה משהו.

    8. ג'רמי לין על המגרש – למרות שהמאזן של הניקס כבר לא מזהיר בזמן האחרון (הפסדים לניו ג'רזי, לניו אורלינס ולמיאמי), לינסניטי ממשיך לשחק מצוין עם ממוצע של 20 נקודות, 4 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. את המשחק האיום הראשון שלו, הוא רשם אמש נגד מיאמי, עם 8 נקודות, 9 אחוזים מהשדה ועוד 8 איבודים.

    7. סן אנטוניו ספרס – לפני שהפסידו השבוע בתוצאה ההזויה 137:97 לפורטלנד (בלי פארקר, מאנו ודאנקן), הם היו ברצף של 11 ניצחונות, שמתוכם 7 היו בחוץ. 250 פעמים בהיסטוריית ה-NBA קבוצות שיחקו 7 פעמים ברציפות מחוץ לבית, אבל רק שתיים ניצחו את כולם: הספרס השבוע, והספרס של 2003.

    6. ניקולה פקוביץ' – 18 ו-10 בחמישה האחרונים, הוא הפך לשחקן אולסטאר לכל דבר. הנה השוואה נחמדה בינו לבין מיליצ'יץ'.

    5. ג'רמי לין מחוץ למגרש – שער שני בספורטס אילוסטרייטד, רשימת טופ 10 אצל דייויד לטרמן, איזכור מצוין במונולוג של קונאן, מערכון בסטרדיי נייט לייב, התמונה הזאת של ילד בן 14 מחקה את האלילים שלו, וניתוח של המשחק שלו בספורטס סאיינס, כולל השלשה על הראש של קלדרון. אגב, לפני המשחק הראשון שלו יחס ההימורים בווגאס לאליפות של הניקס היה 1 ל-40, היום הוא 1 ל-18.

    4. פאו גאסול – הספרדי המסכן לא מפסיק לשמוע לחשושים מסביבו ואפילו קובי כבר קרא להנהלה לעשות טרייד או לרדת מזה סופית. בינתיים הוא נתן השבוע ממוצעים של 19, 11 ו-5 בשלושה משחקים.

    3. צ'אק נגד שאק – במקום משחק הרוקיז נגד הסופמורס קיבלנו קבוצות מעורבות. שאקיל ובארקלי בחרו את הקבוצות כמו בשכונה. חידוש מעניין וקורע באותה מידה.

    2. רצפים – פילדלפיה חוזרת למימדים נורמליים עם 5 הפסדים רצופים, גם בוסטון עם חמישייה שלילית משלה. למיאמי יש שמונה "W" ברציפות וסן אנטוניו איבדה רצף מוצלח של 11 ניצחונות.

    1. דוראנט את ווסטברוק – השניים סיפקו משחק שהוא לא מהעולם הזה נגד דנבר, עם 91 נקודות. גם איבקה היה עצום עם טריפל דאבל שכלל 11 חסימות (!) זו הפעם הראשונה בהיסטוריה ששלושה שחקנים רושמים לפחות 50, 40 וטריפל דאבל באותו משחק. רק עוד שני צמדים קלעו לפחות 50 ו-40 באותו משחק - קיקי ואנדוויי ואלכס אינגליש ב-1983, וג'ורג' גרווין ומיודענו מייק מיצ'ל ב-1982 בשני המשחקים היו 3 הארכות. בחמישה האחרונים דוראנט עם 33 נקודות ו-55% מהשלוש. ג'ורג' קארל אמר על דוראנט השבוע: "מעולם לא ראיתי שחקן שכשהוא זורק אני מסמן טיים אאוט לפני שהכדור מגיע לסל". לפני שהכדור נכנס, הוא התכוון.