$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ורד נטש את האימון ועלול להיעדר מול עכו

מגן מכבי תל אביב צפוי להיעדר מול עכו. סבן ייפתח כמגן לצד ניבאלדו ופונצ'ץ', מיכה יחליף את קהת. חיימוב יעלה בין הקורות. החלוץ הוסיף: "אין לי בעיה עם אף אחד כאן, השערים עוד יגיעו''

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  25.02.12 - 16:09
יחזרו לחייך? (אלן שיבר)
יחזרו לחייך? (אלן שיבר)

מוסא קונאטה הספיק לפתוח את עונת 2011/12 בצורה נהדרת תחת מוטי איווניר, לדעוך בהמשך, להתגעגע הביתה, לריב עם מספר שחקנים במכבי תל אביב ואפילו להידחק עד לקבוצת הנוער. כעת, החלוץ הצעיר מדבר על הדברים ומנסה לשים את הכל מאחוריו. 

  • כל הכתבות, הדיווחים, לוח המשחקים והטבלה בעמוד ליגת העל
  • "ישנן תקופות פחות טובות. זה הכדורגל", אמר הסנגלי, "לפעמים לא הולך, אבל אנחנו צריכים להיות טובים יותר ולהשתפר. בתחילת העונה היינו מצליחים לנצל מצבים, וגם עכשיו אנחנו מגיעים להזדמנויות אבל פשוט לא מצליחים לכבוש. השערים כבר יגיעו".

    השחקן בן ה-18 התייחס גם לבעיות האישיות שעברו עליו בקבוצה: "אני שמח להיות במכבי, כבר אין לי בעיות עם אף אחד במועדון. כרגע, אני צריך להתרכז בלהיות טוב על המגרש. אני לא אוהב לדבר על התקריות שהיו בעבר. אני מסתכל קדימה, על איך נוכל להיראות טוב יותר כקבוצה בהמשך העונה".

    מכבי תל אביב תפגוש בשבת את הפועל עכו בבלומפילד. הצהובים זוכרים היטב את מה שעוללה להם הקבוצה הקטנה מהצפון (0:3), באחד המשחקים אשר סימנו את דרכו של מוטי איוניר החוצה.

    עומר ורד, שסובל מפציעה ברגלו, ניסה היום לערוך אימון יחד עם חבריו אך נטש אותו והוא ככל הנראה לא ישחק מול עכו. לפני המשחק הוא יעבור בכל זאת מבחן כשירות, ולאחריה יוחלט סופית. אם אכן ייעדר, בנוסף להיעדרם של שרן ייני וסאבו פאביצ'ביץ', רוברטו פונצ'ץ' וניבאלדו צפויים לשתף פעולה במרכז ההגנה, כאשר כמגן ימני תורגל קלמי סבן. שאר ההרכב שהציב המאמן ניר לוין דומה לזה שתורגל אתמול, כאשר דור מיכה נכנס על חשבון רועי קהת, וגיא חיימוב בשער.

    הרכב משוער: גיא חיימוב, קלמי סבן, רוברטו פונצ'ץ', ניבאלדו, יואב זיו, גל אלברמן, משה לוגסי, דור מיכה, ברק יצחקי, מונס דאבור ואלירן עטר.