$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אנדריי ארשבין עבר בהשאלה מארסנל לזניט

הקשר בן ה-30 לא היה מרוצה ממעמדו אצל ונגר והחליט לחזור לליגה הרוסית. המועדון: "אנו מאחלים לו בהצלחה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.02.12 - 00:42
חוזר לרוסיה. ארשבין (gettyimages)
חוזר לרוסיה. ארשבין (gettyimages)
האם הרומן של ארסנל ואנדריי ארשבין הגיע לסיומו? התותחנים החליטו היום (שישי) להשאיל את הקשר בן ה-30 לזניט סנט פטרסבורג עד לתום העונה הנוכחית. נכון שזו רק השאלה, אך האם זה מעיד על הכוונות העתידיות של המועדון מאיצטדיון האמירויות?

"זה סגור, אני עובר לזניט", צייץ ארשבין בטוויטר ביום האחרון של מועד ההעברות בליגה הרוסית. באמירויות הוסיפו: "אנחנו מאחלים לארשבין הרבה הצלחה בתקופה שתהיה לו בסנט פטרסבורג". העזיבה של ארשבין שלוותה בלא מעט קשיים במו"מ, התאפשרה אחרי החזרה של ג'רביניו מאליפות אפריקה.

ארשבין הגיע לארסנל לפני שלוש שנים אחרי שכבש את עולם הכדורגל ביורו 2008, כעת נותר לראות האם הוא מסוגל לחזור לכושר הטוב שלו לפני האליפות הקרובה באוקראינה ופולין. לקשר-חלוץ הרוסי יש 30 שערים ב-133 משחקים במדים של התותחנים.

בממלכה מדווחים שארשבין רצה לעבור לזניט, בניגוד לרצונו של ארסן ונגר, משום שהוא לא מקבל ממנו מספיק דקות משחק. הקשר יצטרף כאמור לחבורה של לוצ'יאנו ספאלטי.