יום שבת, 20.04.2024 שעה 09:16
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בן-מוחא: רוצים לעשות לרמי דואני טוב על הלב

הפועל פ"ת תתארח ב-18:00 באשדוד ורוצה לשמח את בלם הקבוצה שאיבד את אביו. בן-מוחא: "זה אפשרי". סגל קצר למזרחי: עבד אלחמיד ומושל יפתחו

|
אסף בן מוחא. פ
אסף בן מוחא. פ"ת מחפשת ניצחון 3 רצוף (יוסי ציפקיס)

מה לא נכתב וכמה לא דובר במהלך השבוע האחרון על סיכויי ההישארות של הפועל פתח תקווה לאחר הניצחון הדרמטי בשבוע שעבר על הפועל באר שבע שהוריד את פער הנקודות מהקו האדום לכדי שבע נקודות בלבד? במועדון ממלאבס ייצאו הערב (שבת 18:00) למשחק חוץ נגד מועדון ספורט אשדוד במטרה לחבר ניצחון שלישי ברציפות ולהשאיר בחיים את חלום ההישרדות בליגה.

במהלך השבוע ניסה לנדאו להוריד את שחקניו אל הקרקע כשאמר להם בין היתר: "אין לנו את הפריבילגיה להיות מדושני עונג", ואכן נראה כי על פי האימונים השבוע המלאבסים מגיעים למשחק דרוכים ומוכנים כאשר לא פחות מ-1,000 אוהדים כחולים לבנים צפויים ללוות אותם לאשדוד.

הבוקר יצאה הקבוצה לארוחת בוקר משותפת כפי שעשו בשבועיים האחרונים לפני הניצחונות על מכבי נתניה והפועל באר שבע במטרה ליצור המשכיות כאשר את האימון המסכם יקיימו בבוקר המשחק. 

בלם הקבוצה, אסף בן מוחא, שמגלה יכולת טובה מאוד בתקופה האחרונה סיפר ל-ONE על התחושות לקראת המפגש מול חניכיו של יוסי מזרחי: "אפשר להגיד שממש חזרנו לתמונה אבל עדיין לא במאה אחוז. תמיד היינו בתחושה שאפשר לעשות את זה ועכשיו אנחנו בישרות האחרונה של ריצת מרתון ארוכה אחרי שני ניצחונות רצופים. אסור לאבד נקודות ואין לנו את הפריבילגיה הזו בטח בתקופה כזו שכל נקודה היא קריטית, אני מאוד מקווה שנחזור עם שלוש נקודות מאשדוד".

אמש קיבלו בפתח תקווה את הבשורה המרה כי אביו של בלם הקבוצה, רמי דואני, נפטר בלילה שבין רביעי לחמישי מהחרפה בדלקת ריאות ממנה סבל. אביו של השחקן הובא אמש למנוחות בבית העלמין בחדרה בזמן שחבריו לקבוצה ערכו אימון אך הבוקר מספר שחקנים כבר התייצבו בביתו של דואני על מנת לנחם את הבלם שכזכור קרע את הרצועה הצולבת בברכו וגמר את העונה.

שחקני הפועל פתח תקווה. יחברו ניצחון שלישי? (שי לוי)
שחקני הפועל פתח תקווה. יחברו ניצחון שלישי? (שי לוי)
 

במועדון ממלאבס הבהירו כי יעשו הכל על מנת לנצח ואולי אף להעלות חיוך קטן על פניו של דואני בימים הקשים שעוברים עליו. מאמן הקבוצה, גילי לנדאו, ניחם את דואני אמש בשעות הערב ביחד עם בן מוחא.

אחד השחקנים שביקרו הבוקר את דואני הוא בן מוחא שנחשב לחברו הטוב ביותר: "השבוע הזה התחיל בסדר גמור מבחינתו אבל נגמר בצורה קשה והתאפיין בדברים שאני לא מאחל לאף בן אדם. רמי ואני גדלנו מגיל 0 והוא הרבה יותר מחבר, הוא כמו אח והיה לי קשה ובלתי נתפס לשמוע את הבשורות הקשות. כשהגעתי לאימון אתמול כאב לי כאילו זה מישהו יותר מקרוב, בקושי תיפקדתי וכל האימון הייתי עם דמעות בעיניים".

גילי לנדאו (משה חרמון)
גילי לנדאו. מתלבט בעניין ה-11 (משה חרמון)
 

עוד אמר: "רמי ממש אהב את הקבוצה ולא ישכח שגילי נתן לו את ההזדמנות אחרי שהרבה קבוצות ומאמנים לא נתנו לו את הצ'אנס. אנחנו רוצים לעשות לו טוב על הלב גם אחרי הפציעה הקשה שעבר ואני בטוח שכם הוא ישמע שניצחנו את אשדוד זה יעשה לו מעט טוב על הלב. אנחנו צריכים לתת את הכל למענו. בימים האלה חשוב מאוד לחזק אותו ואני קורא לכל מי שמכיר את רמי שיבוא לנחם אותו ולתת לו מילה טובה, זה חשוב מאוד, דברים כאלה נותנים פרופורציות לחיים ולמה שחשוב באמת".

בתוך כך, לנדאו מתלבט האם לעלות עם אותם 11 שפתחו נגד באר שבע ומשמעות הדבר היא שלורן בן ארי יפתח בעמדת המגן הימני ואייל שן ימשיך כקשר אחורי או האחרון יפתח כמגן ימני וארמון בן נעים יתופקד בקישור הקדמי לצידם של גיא צרפתי ויניב לוזון בעוד בן ארי יפתח על הספסל.

אייל שן. יפתח כקשר אחורי או כמגן ימני (יוסי ציפקיס)
אייל שן. יפתח כקשר אחורי או כמגן ימני (יוסי ציפקיס)
 

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי (אייל שן) אסף בן מוחא, דניאל אדו, אורי כהן, ג'ונתן אסוס, פביאן סטולר, אייל שן (ארמון בן נעים), גיא צרפתי, יניב לוזון ודומיניק וואסי.

כחלון ייעדר, אמברוז: "פתח תקווה מסוכנת, אין לה מה להפסיד"
מ.ס. אשדוד איבדה מעט גובה במחזורים האחרונים, והיא יודעת שהפסד להפועל פתח תקווה עלול להוריד אותה למקום הרביעי בטבלה. בקבוצה מעיר הנמל רוצים לשכוח את ההפסד למכבי נתניה בשבוע שעבר, לחזור למסלול הניצחונות ולהמשיך במאבק לעבר המטרה – כרטיס למפעלים האירופיים בעונה הבאה.

יוסי מזרחי. רוצה כרטיס לאירופה (יניב גונן)
יוסי מזרחי. רוצה כרטיס לאירופה (יניב גונן)
 

הבלם/קשר אפא אמברוז התייחס להפסד במשחק האחרון כשבקבוצה טענו לחוסר ספורטיביות מצד נתניה ואמר: "היינו צריכים לנצח כי שיחקנו טוב מאוד טקטית ופיזית והיו לנו מספר הזדמנויות שלא ניצלנו אותן. זה כדורגל וצריך לשחק הוגן, אבל גם אם הם לא הוציאו את הכדור החוצה, היינו צריכים להילחם על הכדור עד שהשופט ישרוק".

בהתייחס למשחק הקרוב אמר אמברוז: "הפועל פתח תקווה היא קבוצה טובה שנקלעה לסיטואציה לא נעימה במקום האחרון. בשנים האחרונות היא קבוצה טובה, למרות שהיא מתמודדת בתחתית באופן קבוע ואנחנו יודעים שזה יהיה משחק קשה בשבילנו".

אפא אמברוז. &qout;פתח תקווה נקלעה לסיטואציה לא נעימה&qout; (יוסי ציפקיס)
אפא אמברוז. "פתח תקווה נקלעה לסיטואציה לא נעימה" (יוסי ציפקיס)
 

"אנחנו יודעים שאין להם מה להפסיד ולכן הם מסוכנים מאוד. לנו יש רק מה להרוויח, כי אנחנו רוצים לשחק באירופה. אנחנו מתרכזים במטרה שלנו ויודעים מה צריך לעשות כי יש לנו עונה מצוינת ואנחנו בדרך הנכונה. ניאבק על כל נקודה מעכשיו עד הפלייאוף", סיכם הניגרי.

אמברוז ימשיך במרכז ההגנה לצידו של ישראל ראש שיחליף בהרכב את יאיא פטי שייעדר בגלל צהובים. רוג'רס קולה ואדיר טובול סוחבים אף הם חמישה צהובים כשאת מקומו של האחרון ימלא חאתם עבד אלחמיד שיוסט לעמדת המגן השמאלי.

חאתם עבד אלחמיד. יפתח בהרכב (יוסי ציפקיס)
חאתם עבד אלחמיד. יפתח בהרכב (יוסי ציפקיס)
 

הסגל הדליל של יוסי מזרחי התקצר עוד יותר עם פציעתו של תמיר כחלון שסובל ממתיחה ברצועות הברך וייעדר. בנצי מושל בן ה-18 צפוי לערוך בכורה בהרכב הפותח של הקבוצה הבוגרת, וגם ניב זריהן הצעיר נמצא בתמונת ההרכב.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, ישראל ראש, אפא אמברוז, חאתם עבד אלחמיד, בן בוטבול, ניר ביטון, אמיר לביא, דוד רביבו, בנצי מושל, עידן שריקי.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */