$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לין: "לברון? לא צריך לשנות את הסגנון שלי"

ניו יורק והגארד הלוהט שלה הלילה מול מיאמי (02:00, ישיר בספורט 5). ד'אנטוני: "יתנפלו עליו, זה יהיה מעניין"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  23.02.12 - 19:00
ג'רמי לין, ימשיך לככב גם במיאמי? (gettyimages)
ג'רמי לין, ימשיך לככב גם במיאמי? (gettyimages)

ניו יורק ניצחה 8 מ-9 המשחקים בהם פתח ג'רמי לין והלילה (02:00, שידור ישיר בספורט 5 ובספורט 5HD) מגיע הדבר הכי לוהט ב-NBA למבחן רציני מול מיאמי, שניצחה 7 משחקים ברציפות.

המספרים של הניקס עם לין פשוט מצביעים על מהפכה, לא פחות. עם הרכז על המגרש קולעת ניו יורק ב-48.3 אחוזים (לעומת 33.7 בלעדיו), מספקת 103.1 נקודות על כל 100 פוזשנים (82.1) ומצליחה להיות בפלוס 81 נקודות איתו (17-). גם בפלורידה מכירים את המספרים האלה והפעם הבחורצ'יק צפוי להתמודד עם שמירה הדוקה יותר, בין השאר של לברון ג'יימס.

"ברור שלברון שחקן אדיר ושומר מעולה. אני רק צריך להיות אגרסיבי ולא לשנות דבר בסגנון המשחק שלי", הביע ג'רמי לין בטחון עצמי, בעוד שג'יימס הבהיר: "אני כבר יודע שאשמור על לין בכמה שלבים במשחק".

"הילד ענק וזה סיפור בלתי ייאמן. זה כיף, האנשים נרגשים ונראה לאן זה יוביל", אמר המאמן מייק ד'אנטוני, והזהיר: "הם הולכים להתנפל עליו, לעשות עליו דאבל-טים כמעט בכל מקום ולהיות זריזים כמו שדים. הם כבר יגלה בעצמו וטוב שהוא יחווה את זה. ג'רמי יסתדר עם זה ואני מקווה שהקבוצה תסתדר עם זה".

"יש למיאמי כמה שחקנים גדולים, זאת קבוצה גדולה והם משחקים כרגע כדורסל קבוצתי גדול", המשיך ד'אנטוני, מאמן עם הרבה ניסיון גם בזירה האירופאית. "הולכת להיות אווירה נהדרת. זה הולך להיות אחד מהמשחקים שג'רמי עוד לא לקח בהם חלק".

בשביל שיהיה עוד קנה מידה להשוואה, צריך לזכור שהממוצעים של לין ב-11 המשחקים האחרונים עומדים על 23.9 נקודות ו-9.2 אסיסטים לערב. לברון וחבריו יורידו את המספרים האלה?

יתר המשחקים
מלבד המאבק המסקרן בין מיאמי לניו יורק, המחזור האחרון לפני סוף השבוע של האולסטאר כולל ארבעה מפגשים מרתקים נוספים. אטלנטה תארח את אורלנדו, דנבר את סן אנטוניו ואוקלהומה סיטי את לוס אנג'לס לייקרס.