שתף קטע נבחר

נתניה: "קבוצות כמו ראשל"צ הן הכי מסוכנות"

הקבוצה של ראובן עטר נערכת לקראת המפגש עם הלפני אחרונה בטבלה, בניסיון להבטיח את המקום בפלייאוף העליון: "נצטרך לבוא בשיא המוכנות". חן עזרא עשוי לחזור להרכב

שש נקודות מפרידות בין מכבי נתניה לבין המקום הרביעי בטבלה, 2 נקודות מפרידות בין החבורה מעיר היהלומים לפלייאוף התחתון. אחרי הניצחון האחרון על מ.ס. אשדוד, מקווים בקבוצה להמשיך במסלול הניצחונות ולא לאבד נקודות קריטיות, בדרך להבטחת מקום בפלייאוף העליון.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בנתניה ישנה דריכות גדולה לקראת המשחק בשבת נגד עירוני ראשון לציון: "הם נלחמים על חייהם בליגה ואלה הקבוצות הכי מסוכנות", אמרו שחקנים בנתניה שהוסיפו, "כבר ראינו מה היה לנו מול הפועל פ"ת, נצטרך לבוא בשיא המוכנות". במועדון הבהירו כי כל משחק עכשיו עד לתום העונה הסדירה יהיה בעל חשיבות עליונה מבחינתם.

 

לקראת המשחק ייתכן כי המאמן ראובן עטר יחזיר להרכב את הקשר חן עזרא, שנכנס בשבת האחרונה כמחליף וכבש את שער הניצחון. מי שעשוי לשלם את המחיר הוא סרגיי אלכסייב אך רק מחר בתום האימון המסכם עטר יקבע את ה-11 שלו. חלוץ אחר של נתניה, פיראס מוגרבי, שהמועדון מעוניין להמשיך את ההתקשרות עימו, טרם החליט האם לחתום על חוזה חדש כאשר גורמים בקבוצה הביעו חשש מכך שיעזוב בתום העונה לאחת מהתל אביביות או למכבי חיפה.

 

בעקבות הפרסום אתמול ב-ynet ספורט, על כך שבית הדין לעבודה חייב את שוער הקבוצה לשעבר, לירן שטראובר, בחמישים אלף שקל על חובות שהצטברו, הבהירו בנתניה כי מדובר בכספים שהצטברו אחרי שעזב את הקבוצה, כאשר לטענתם, השאיר את הרכב של המועדון אצלו וצבר דוחות חנייה. בקבוצה סיפרו כי למרות דבריו של שטראובר שלא קיבל כתב תביעה, הם שלחו לו כתב תביעה לאחד מאימוני מכבי פ"ת, אך לטענתם הוא סרב לקבל אותו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ראובן עטר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים