שתף קטע נבחר

אלי כהן: "נחזור עם תוצאה טובה מחיפה"

בית"ר ירושלים ביקרה בבסיס מג"ב ושימחה ילדים חולי סרטן, קורנפיין: "אלו הם הדברים החשובים בחיים". בן שושן מוכן לקרב עם הירוקים ביום א': "נעשה את העבודה"

בית"ר ירושלים ערכה היום (ה') אימון כפול לקראת המשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון. לאחר האימונים הגיעה הקבוצה לבסיס מג"ב בירושלים, שם נטלה חלק בקרנבל פורים בשיתוף עמותת 'זיכרון מנחם' עם ילדים חולי סרטן והשתתפו איתם בהפנינג הגדול. למרות מצבה הקשה של הקבוצה וההכנות לקראת חיפה, התפנו בבית"ר לאירוע שעבורם הוא בחשיבות עליונה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

יו"ר בית"ר, איציק קורנפיין, אמר באירוע: "אנחנו באים מכל הלב בכל שנה בהשתתפות מלאה בכדי לשמח את הילדים. צריך לקחת דברים בפרופורציות ולדעת אילו דברים הם החשובים באמת בחיים. תמיד עשינו את זה בשמחה ונמשיך לעשות את זה".

 

 

מאמן הקבוצה, אלי כהן, התייחס למפגש הקרוב מול מכבי חיפה: "יש לנו הרבה עבודה וצריכים להשלים דברים. צפוי לנו משחק הרבה יותר קשה מאשר נגד מכבי תל אביב ואנחנו מקווים שנגביר את הכושר ונתחבר. אני מאמין שנחזור עם תוצאה טובה. מכבי חיפה עם פניה לאירופה והתחברה בתקופה האחרונה, עושה תוצאות אחרות ויותר ממוקדת למטרה. אני יודע מהזיכרון שלי שבית"ר תמיד ידעה לשחק טוב בחיפה ולהביא תוצאות".

 

כהן התייחס למצבה של הקבוצה ואמר: "היכולת שלנו השתפרה השבוע במחצית הראשונה, על אף ההבדל הקיצוני במחצית השנייה. נצטרך להשתפר, בעיקר בחלק הקדמי, כדי להבקיע שערים. יש לי אמונה מלאה בשחקנים, יש חבר'ה טובים שאני מרגיש שהם מאוחדים. נגביר את קצב המשחק שלנו ונשפר את משחק ההתקפה. נישאר בליגה למרות שלא יהיה קל".

 

מגרלשווילי והדרדסים, במהלך הביקור (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מגרלשווילי והדרדסים, במהלך הביקור(צילום: עוז מועלם)

 

כהן ביקש לסיים במילה על הילדים החולים: "אנחנו נאבקים בתחתית, אבל הילדים האלה נאבקים על החיים שלהם. רואים את הילדים האלה ומקבלים פרופורציות. אנחנו עושים את זה בשמחה. אנחנו מקווים שהילדים האלה יחלימו וימשיכו להיות האוהדים שלנו".

 

הקפטן עמית בן שושן סיכם: "מכבי חיפה זה סיפור אחר, אנחנו עובדים כל השבוע בכדי לשנות את הטעויות שביצענו. האימונים בקצב מצויין ושחקנים רוצים להצליח ולהיראות יותר טוב. מאמין שכבר ביום ראשון נגד חיפה נוכל לעשות את העבודה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים