שתף קטע נבחר

גולסה לקראת בית"ר: "אנחנו חייבים את הנקודות"

קשר מכבי חיפה, אמנם לא התאמן עם הקבוצה, אך צפוי להיות כשיר למפגש המסקרן ביום ראשון. טאלב טוואטחה שסובל מפציעה במפשעה ייבדק על רופא ואז יחליט על המשך הטיפול

מתכוננים לבית"ר ירושלים. במכבי חיפה ערכו היום (ה') אימון לקראת המשחק ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים. מי שלא התאמן עקב פציעה קלה, הוא הקשר אייל גולסה, שאמר לקראת המשחק: "מכבי חיפה בדיוק כמו בית"ר ירושלים, חייבת את הנקודות".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

על המטרות של הקבוצה בליגה עד סיום העונה אמר גולסה: "המטרה שלנו היא לטפס כמה שיותר גבוה כדי להילחם על כרטיס לאירופה. לדעתי צפוי משחק מסקרן ואני קורא לקהל להגיע ולדחוף אותנו. משחק מול בית"ר ירושלים בכל מצב תמיד מסקרן".

 

אייל גולסה. מחכה לבית"ר ביום ראשון (ראובן כהן) (ראובן כהן)
אייל גולסה. מחכה לבית"ר ביום ראשון(ראובן כהן)

 

שחקן נוסף שלא התאמן, הוא המגן השמאלי, טאלב טוואטחה, מתלבט האם לעשות ניתוח במפשעה לפני סיום העונה או להמתין לפגרה. טאווטחה ייבדק הערב אצל רופא ולאחר מכן יחליט על המשך טיפול.

 

וויאם עמאשה, שלא שיחק הרבה זמן, נעדר אף הוא מהאימון עקב סיבות אישיות, אך עשוי להשתלב מול הירושלמים, לאחר שנעדר תקופה ארוכה כמו גם השוער ניר דוידוביץ' שהחלים לאחרונה מפציעה וצפוי לשוב להרכב.

 

טאלב טוואטחה. ייבדק אצל רופא לגבי המפשעה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
טאלב טוואטחה. ייבדק אצל רופא לגבי המפשעה(צילום: אורן אהרוני)

 

חיפה תפגוש במשחק את אנדרי פילאבסקי וחיים מגרלשווילי שמשואלים ממנה לצהובים שחורים וצפויים לחזור לכרמל בסוף העונה. לקראת המשחק הקצתה חיפה 1,600 כרטיסים לאוהדי בית"ר לשערים 5-8 כאשר אם יהיה ביקוש גדול יותר מצד האורחים, חיפה תגדיל את המכסה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אייל גולסה
צילום: ראובן כהן
מומלצים