שתף קטע נבחר

אצבע מאשימה: פרי נמצא דובר אמת בפוליגרף

פרשת המריבה בין שני יושבי הראש של מכבי ראשל"צ לא יורדת מהכותרות. הפעם: יצחק פרי שהואשם על ידי משה קליסקי כי איים עליו ואמר: "אדאג שמישהו יביא לי אצבע שלך", והכחיש זאת, יצא דובר אמת בבדיקת פוליגרף שערך

המלחמה בהנהלת מכבי ראשל"צ בכדורסל ממשיכה. כזכור, הפרשה התפוצצה מוקדם יותר השבוע ופורסמה לראשונה ב-ynet ספורט . יו"ר המועדון, משה קליסקי, פנה למשטרה וטען כי היו"ר הקודם, יצחק פרי, שאמור לחזור ולהחליפו בתפקיד איים עליו ואמר לו: "אני אדאג שמישהו יביא לי את האצבע שלך".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

היום (ה') החליט פרי לשגר לכלי התקשורת, ממצאים של בדיקת פוליגרף אותם יזם עצמאית. תוצאותיה של הבדיקה מראים לכאורה כי דבריו של משה קליסקי לגבי אותו משפט, אינם נכונים.

 

משה קליסקי. לא מתייחס לתוצאות הפוליגרף שערך פרי (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
משה קליסקי. לא מתייחס לתוצאות הפוליגרף שערך פרי(צילום: טל שחר)

 

"הניסיון הכושל של קליסקי לתפור לי תיק היה ניסיון מעורר רחמים שחוזר אליו כמו בומרנג" אמר היום פרי. כל חבריי ומכריי יעידו שזו לא השפה שלי ולא הסגנון שלי. קליסקי פגע בי ובמשפחתי, במכבי ראשל"צ, העירייה ובאוהדי הקבוצה. הבטחתי לראש העיר, דב צור, כי אסייע לו למלא את אצטדיון הארנה החדש, ובכך אביא את אהבת הכדורסל בחזרה לתושבי ראשל"צ".

 

בתגובה להתפתחויות, אמר משה קליסקי, יריבו של פרי, כי הוא אינו מתכוון להתייחס וכי הוא מצפה שהמשטרה תפעל למיצוי חומר החקירה שהעביר לידיה. עם, או בלי קשר, מאמן הקבוצה אפי בירנבוים חולה ולא העביר היום את אימון הבוקר של הקבוצה וככל הנראה גם לא יגיע לאימון הערב. מקורביו טוענים שלהיעדרותו אין כל קשר לסערה המתחוללת מאחורי הקלעים בראשון לציון וכי מדובר בשפעת רגילה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים