$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עזרא סידר למכבי נתניה 0:1 ביתי על אשדוד

הקשר הצעיר עלה מהספסל בדקה ה-61 ושלוש דקות לסיום הצליח להחזיר את קבוצתו אל מסלול הניצחונות

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  18.02.12 - 19:50
חן עזרא, חילוף שהביא תוצרת
חן עזרא, חילוף שהביא תוצרת

מזג אוויר סוער, רוחות אימתניות ותחושה של כמעט שום דבר להשיג. כל אלה לא ממש עזרו למכבי נתניה ומ.ס. אשדוד, אבל לראובן עטר היו תכניות אחרות. בדקה ה-61 הוא שלח למגרש את חן עזרא הצעיר ושלוש דקות לסיום החילוף השתלם. הקשר הוציא מעצמו מהלך אישי נהדר וקבע 0:1 על חשבון החבורה של יוסי מזרחי, שם כבר מזמן לא מדברים על המירוץ לאליפות. הבעיה היא שלפחות לטענת אנשי אשדוד, יש טעם לפגם בשער הזה. הטענה היא שחלוצה של אשדוד, רוג'רס קולה, שכב פגוע על הדשא לפחות שתי דקות מבלי שאנשי נתניה מוציאים את הכדור על מנת לאפשר טיפול.

בלי שום קשר להכשר המוסרי של שער הניצחון, אנשי אשדוד צריכים לבוא בטענות לעצמם. הם לא ייצרו כמעט מצבים ולא ממש איימו על שערו של אמיר אדרי. מנגד, סרגיי אלכסייב, בן בנימין וקובי דג'אני הספיקו להלחיץ מספר פעמים את אופיר מרציאנו עוד לפני שעזרא נכנס לתמונה.

"זאת בושה וחרפה", זעם בסיום יוסי מזרחי, "מה שמכבי נתניה עשתה בהבקעת השער. קולה שוכב שתי דקות על הדשא, אנחנו מתחננים שיוציאו את הכדור ואף אחד מהם לא עושה את זה. כששחקני נתניה שכבו על הדשא הוצאנו את הכדור. הם גנבו ניצחון". ראובן עטר הגיב: "אני לא יודע על מה מדברים. לא ראיתי אף שחקן אשדוד על הדשא.מה שחשוב מבחינתנו זה שניצחנו והשגנו 3 נקודות במאבק על הפלייאוף העליון".

אשדוד לא רק שלא הצליחה לנצח את אובדן הנקודות של הפועל תל אביב ובני סכנין, אלא גם חזרה לאבד גובה ועלולה להכניס קבוצות נוספות למאבק על הכרטיס לאירופה. מנגד, נתניה עם 37 נקודות והפלייאוף העליון בהחלט נראה בהישג יד. במחזור הבא ייצאו חניכיו של עטר לראשון לציון, בעוד שמזרחי וחבורתו ישחקו בבית מול הפועל פ"ת.

מהלך המשחק
כבר אחרי 4 דקות, המארחת היתה קרובה לשער יתרון כשעידו לוי נגח חזק ליד הקורה של מרציאנו. 10 דקות אחר כך, אחמד סבע הגיע למשחק עם נגיחה משלו ששוב לא סיכנה את שוער היריבה. בדקה ה-30 אלכסייב השאיר כדור נהדר לבן בינימין והאחרון בעט מעל המשקוף. בינתיים, השחקנים של יוסי מזרחי לא מצליחים להגיע להזדמנויות. בדקה ה-40 זה סוף סוף הגיע. ניר ביטון הניף את הרגל מ-22 מטרים ובחן את אמיר אדרי. ממש בדקה האחרונה של המחצית, דג'אני שיחרר בעיטה אדירה ופגע רק במשקוף מ-25 מטרים. זה היה קרוב.

מיד בתחילת המחצית השניה, תמיר כחלון היה קרוב לשער יתרון לאחר שהגיע לאחד על אחד מול אדרי. השוער יצא עם ידו על העליונה. בדקה ה-53 סבע קיבל כדור עומק והקפיץ מעל מרציאנו. זה רק פגע במשקוף. בדקה ה-61 עלה חן עזרא מהספסל במקום סרגיי אלכסייב ושלוש דקות לסיום הוא עשה את השינוי עם מהלך אישי שהסתיים ב-0:1. מזה אשדוד כבר לא הספיקה לחזור, ובכלל לא בטוח שזה היה בכוחה גם ככה. את השאלה אם עזרא ראה את קולה הפגוע נשאיר פתוחה.

הרכבים
מכבי נתניה
: אמיר אדרי, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, עידו לוי, ליאור ראובן, פיראס מוגרבי (טובראנו פינאס/68), קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום (איבן קוסיץ'/90), סרגיי אלכסייב (חן עזרא/61), אחמד סבע.
מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאי פטי, אפא אמברוז, אדיר טובול, ניר ביטון, בן בוטבול, תמיר כחלון (בנצי מושיאשווילי/68), אמיר לביא (גדי קינדה/76), עידן שריקי (חאתם עבד אל-חמיד/68), רוג'רס קולה.
שופט: גיא ברגר