שתף קטע נבחר

גרמניה: דורטמונד ניצחה, 0:0 לבאיירן

מחזור 22: המוליכה גברה 0:1 בחוץ על הרטה ברלין, הבווארים סיימו בתיקו מאופס בפרייבורג. בורוסיה מנשנגלאדבך ניצחה 1:2 את קייזרסלאוטרן, איתי שכטר הפצוע לא שיחק

בורוסיה דורטמונד שמרה על הפסגה. מוליכת הליגה הגרמנית ניצחה הערב (ש') 0:1 בחוץ את הרטה ברלין במחזור ה-66 בזכות שער ניצחון של קווין גרוסקרוץ (דקה 66). בעקבות זאת היא מחזיקה ביתרון של שלוש נקודות על פני בורוסיה מנשנגלאדבך, שגברה 1:2 בבית על קייזרסלאוטרן.

 

 

פטריק הרמן (9) וחואן אראנגו (14, מבישול של מרקו ראוס) הבקיעו לבורוסיה מנשנגלאדבך מול קייזרסלאוטרן, שחסרה את איתי שכטר הפצוע. ליאון ייסן צימק (63) בשער אדיר בבעיטה מרחוק, אבל המפסידה נותרה מתחת לקו האדום. באיירן מינכן איבדה שתי נקודות יקרות עם 0:0 בחוץ מול האחרונה פרייבורג.

 

בורוסיה מנשנגלאדבך חוגגת (צילום: AFP) (צילום: AFP)
בורוסיה מנשנגלאדבך חוגגת(צילום: AFP)
 

 

באייר לברקוזן התאוששה מההפסד 3:1 לברצלונה במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות והביסה 1:4 בבית את אאוגסבורג מהתחתית. סטפן קיסלינג כבש

צמד (25 ו-64), גונסאלו קסטרו (60) ואנדרה שורלה (70) הוסיפו. ג'ה סאול קו צימק (50).

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

ורדר ברמן ניצחה 1:3 בחוץ את המבורג משערים של מרקו מרין (9), טום טריבול (45) ומרקו ארנאוטוביץ' (86). מלאדן פטריץ' צימק (76). נירנברג גברה 1:2 על פ.צ קלן, ללא אלמוג כהן שנעדר בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים. אלכסנדר אסוויין (28) ותומאס פקהארט (85) הבקיעו למנצחת, מיליוויה נובאקוביץ' (66) למפסידה. ביום א': שאלקה - וולפסבורג, האנובר - שטוטגרט.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
באריוס מדורטמונד ומיאטוביץ' מהרטה
צילום: AP
מומלצים