$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דורטמונד וגלדבאך ניצחו. רק תיקו לבאיירן

האלופה גברה 0:1 על הרטה ברלין, 1:2 למנשנגלדבאך על קייזרסלאוטרן נטולת שכטר. הבווארים סיימו ב-0:0 אצל פרייבורג האחרונה והתרחקו 4 נקודות מהמקום ה-1

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  18.02.12 - 21:56
גרוסקרויץ, דורטמונד לא מראה סימני האטה (gettyimages)
גרוסקרויץ, דורטמונד לא מראה סימני האטה (gettyimages)

מוליכות הליגה הגרמנית לא מראות סימני ועצירה וכרגע נראה שהמאבקים בצמרת יימשכו עד לרגע האחרון. דורטמונד ניצחה בברלין, מנשנגלדבאך גברה על קייזרסלאוטרן ובאיירן מינכן לעומת זאת הדרדרה למקום השלישי אחרי 0:0 אצל פרייבורג האחרונה.

הרטה ברלין - דורטמונד 1:0
רנה טרטצ'וק התייצב על הקווים בבירה, כמאמן זמני, וקיווה לבלום את הקבוצה במדיה שיחק בעבר, אלא שהאלופה הגרמנית כבר עם 11 ניצחונות רצופים ועוד הרגל נטויה. קווין גרוסקרויץ קיבל כדור מרוברט לבאנדובסקי והכניע את תומאס קראפט בדקה ה-66 כדי לשמור על המקום בפסגה.

פרייבורג - באיירן מינכן 0:0
בסיבוב הראשון זה הסתיים ב-0:7 למוחץ לבווארים, אבל 2012 לא מבשרת טובות לקבוצה של יופ היינקס שעדיין לא רשמה ניצחון חוץ מאז החזרה מהפגרה. בלי בסטיאן שווינשטייגר הפצוע ועם היכולת הדלה של אריאן רובן (עלה כמחליף) למינכן אין מספיק פיתרונות יצירתיים בהתקפה. דניאל קלגיורי יכול היה להדהים את מינכן אבל סחט בדקה ה-84 הצלה גדולה ממנואל נוייר.

קייזרסלאוטרן - מנשנגלדבאך 2:1
המארחת היא קבוצת תחתית ובלי איתי שכטר הפצוע חסר לה עוד כלי נשק אפשרי בהתקפה. ומול החבורה של לוסיין פאבר כנראה שאי אפשר להראות סימני חולשה. פטריק הרמן (9) וחואן אראנגו (14) קבעו יתרון משמעותי כבר בשלב מוקדם, לאון יסן הדני רק צימק בדקה ה-63. בסיום עלו הסייחים למקום השני בטבלה.

לברקוזן - אאוגסבורג 1:4
אחרי שחטפה שיעור כואב בבית מברצלונה במסגרת ליגת האלופות, באייר התפוצצה על חשבון קבוצת התחתית האומללה שהגיעה לביקור. סטפן קיסלינג הרשית פעמיים (25 ו-64), גונסאלו קסטרו (60) ואנדרה שורלה (70) השלימו. ג'ה-צ'ול קו, הקשר הקוריאני של אאוגסבורג, רק איזן זמנית (50).

המבורג - ורדר ברמן 3:1
עד ממש לא מזמן, קרב בין שתי אלה היה מאבק בצמרת הגבוהה. כיום הן נלחמות על הפירורים. מרקו מארין (9), טום טריבול (45) ומרקו ארנאוטוביץ' (86) העניקו לתומאס שאף את ניצחון החוץ, מלאדן פטריץ' הקרואטי צימק זמנית (75).

נירנברג - קלן 1:2
בלי אלמוג כהן המוצהב, הבחורים של דיטר הקינג עשו את המוטל עליהם מול הקהל הביתי באיזי-קרדיט שטאדיון. אלכסנדר אסוויין קבע יתרון למארחים (28), מילובויה נובאקוביץ' הסלובני איזן (66) ותומאש פקהרט הצ'כי השאיר את הנקודות בבית (85). נירנברג במרחק 7 נקודות מעל לקו האדום.