שתף קטע נבחר

רקטות בבאר שבע: משחק נוער הופסק באמצע

הטילים שנחתו מחוץ לבירת הנגב גרמו להפסקת מפגש הנוער בין הפועל ב"ש להפועל ת"א, למרות בפיקוד העורף הנחו כי אפשר להמשיך כרגיל. הפועל ב"ש - הפועל פ"ת צפוי להיערך כמתוכנן, אלא אם תתרחש הסלמה באזור

בזמן שקבוצת הנוער של הפועל באר שבע שיחקה בבירת הנגב מול הפועל ת"א נחתו שלוש רקטות בסמוך לעיר. המשחק הופסק במצב של 1:2 לאורחים ונכון לרגע זה נבדקת האפשרות כי גם המשחק בין הקבוצה הבוגרת להפועל פ"ת לא יתקיים. ההערכות בשלב זה הן כי התמודדות תערך כסדרה.

 

עוד ב-ynet ספורט

 

בסביבות הדקה ה-30 נשמעה האזעקה וכ-100 אנשים פונו במהרה לאזור הממוגן. חשוב לציין כי הנפילות היו מחוץ לעיר ותושביה לא שמעו את הדי הפיצוץ אלא רק את האזעקה. בהנהלת הפועל באר שבע קיבלו הנחיות מפיקוד העורף כי יש להמשיך ולהתנהג כרגיל. למרות זאת, החליטו שתי הקבוצות לאחר התייעצות כי יש להפסיק את המשחק והשופט קיבל את ההחלטה ושרק לסיום.

 

רקטות בדרום (צילום: יוגב שלומוביץ) (צילום: יוגב שלומוביץ)
רקטות בדרום(צילום: יוגב שלומוביץ)

 

"זה הפתיע אותנו מאוד" אמר מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים. "זה תפס אותנו בתקופה של רגיעה אבל למרות זאת אנחנו מתורגלים ופעלנו מהר, שתי הקבוצות החליטו כי לא שווה לקחת את הסיכון והמשחק הופסק. לצערנו מידי פעם אנחנו עוברים את החוויות הלא נעימות האלה".

 

למרות שהאזעקה הפתיעה מאוד את תושבי העיר ואנשי הפועל באר שבע, נראה כי המשחק הערב בין הקבוצה הבוגרת של באר שבע לבין הפועל פ"ת יתקיים כרגיל. בקבוצה ימשיכו להיות בקשר רציף עם פיקוד העורף וימתינו להתפתחויות בתקווה שהמצב יישאר על כנו והמשחק ייערך.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים