שתף קטע נבחר

צו פיוס: שחר פאר הוזמנה לטורניר דובאי

שלוש שנים אחרי שלא קיבלה ויזה לתחרות ולמרות שכלל לא אמורה הייתה להשתתף, זכתה הטניסאית הישראלית לכרטיס חופשי מהמארגנים במפרץ הפרסי. פאר, שתפגוש בסיבוב הראשון את פאטמה אל נבחאני מעומאן: "מתרגשת לשחק כאן"

שבוע לאחר שהשתתפה בטורניר דוחא בקטאר, שחר פאר תמשיך את מסעה במפרץ הפרסי ותשחק בשבוע הקרוב בטורניר דובאי היוקרתי, המחלק סך פרסים של 2 מיליון דולרים.

 

עוד ב-ynet ספורט

 

כניסתה של פאר (37 בעולם) התאפשרה רק בזכות כרטיס חופשי על ידי המארגנים. כזכור, רק לפני שלוש שנים סירבו בהנהלת הטורניר ושלטונות המדינה להעניק ויזה לטניסאית הישראלית. התקרית גרמה להד תקשורתי נרחב בעולם הטניס ופאר זכתה לתמיכה נרחבת מהטניסאית הבכירים.   

 

חוזרת לדובאי. שחר פאר (צילום: AP) (צילום: AP)
חוזרת לדובאי. שחר פאר(צילום: AP)

 

בעקבות זאת, נקנסה הנהלת הטורניר ונאלצה לשלם קנס של 300 אלף דולר. שנה מאוחר יותר, פאר כבר לקחה חלק בטורניר והפתיעה את כולם לאחר שנעצרה רק בשלב חצי הגמר על ידי ונוס ויליאמס האמריקנית, לא לפני שעברה טניסאיות כמו ינינה ויקמאייר והדיחה את המדורגת שלישית אז, קרוליין וזניאקי.

 

חלפה שנה ופאר חזרה למפרץ, כשאותה ווזניאקי עצרה את פאר הפעם בשלב רבע הגמר וכאמור הפעם תחזור לדובאי בפעם השלישית ברציפות, לאחר שקיבלה את עזרת המארגנים שכנראה הבינו את המסר מהעונש לפני שלוש שנים. 

 

שחר פאר, הגיבה על כך בעמוד המעריצים שלה בפייסבוק ואמרה: "אני שמחה מאוד לספר לכם שקיבלתי כרטיס חופשי להגרלה הראשית בדובאי. אני מתרגשת לשחק כאן שבוע הבא ורוצה להודות למארגני התחרות".

 

יותר מאוחר פורסמה הגרלת התחרות, בה נקבע כי יריבתה בסיבוב הראשון של פאר תהיה פאטמה אל נבחאני מעומאן, שאף היא קיבלה כרטיס חופשי לתחרות.

 

מי שימשיך את מסעו בסבב העולמי בטניס הוא דודי סלע שיתחרה בטורניר ממפיס, שם יפגוש בסיבוב הראשון את בנג'מין בקר הגרמני (346 בעולם) ובמידה ויעבור אותו, יפגוש את המנצח במפגש בין אנדי רודיק המקומי לחביאר מאליס הבלגי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים