שתף קטע נבחר

לפני רעננה: הגביע ההיסטורי הובא לאימון סכנין

נציגת המגזר הבכירה מתרפקת על התואר היחידי, אבל לא מקלה ראש בקבוצה מהלאומית. לחמן דירבן את השחקנים: "זה כאילו משחק בגביע אופ"א"

בבני סכנין מתרפקים על שנת 2004, אז זכתה הקבוצה בגביע המדינה ההיסטורי. על מנת להמחיש לשחקנים את חשיבות המשחק מחר (ש', 14.00, שידור בערוץ הקיבוץ ב-5+ לייב) מול הפועל רעננה מהליגה הלאומית, הביאו ראשי הקבוצה את אותו גביע מפורסם לאימון.

 

המאמן, איל לחמן, חושש משאננות של שחקניו בגלל היריבה הנחשבת לנחותה על הניר. "צריך להתייחס למשחק הזה כאילו זה משחק בגביע אופ"א", סיפר לחמן. "אתם לא צריכים להתבייש להמשיך להילחם, זה לא עושה אותנו קבוצה קטנה".


סכנין חוגגת עם הגביע ההיסטורי ב-2004 (צילום: ראובן שוורץ)

 

לחמן הראה לשחקניו קטעי וידאו ממשחקי היריבה ועבר על הנקודות מהן צריך להיזהר. לחמן, כהרגלו, שומר את הקלפים גם לקראת המשחק הזה קרוב לחזה ולא תירגל את ההרכב שיפתח מחר. נראה שאחמד קאסום יפתח בהרכב על מנת להוסיף מחץ להתקפה.

 

סכנין תחסר את החלוץ הגנאי הכישרוני שלה, עמנואל בסיט, הסובל ממתיחה. מי שככל הנראה ישוב להרכב הוא החלוץ אובודו אוקוצ'ה שהתאושש מפציעה.

 

הרכב משוער: מאיר כהן; עלי עותמן, ,יאיה פטי, טל חן, בסאם גנאים; עבאס סואן, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, אחמד קאסום; אובודו אוקוצ'ה, פרננדו דיוניסיו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
איל לחמן
צילום: צפריר אביוב
מומלצים