שתף קטע נבחר

ואן פרסי: "ארסנל לא תסכים לנהל מו"מ עם ריאל"

החלוץ ההולנדי התייחס לאפשרות שיעבור למדריד בעונה הבאה: "אשמח לשחק בריאל, אבל לא מאמין שארסנל תהיה מוכנה לנהל מו"מ". הנרי יעזוב כמתוכנן ב-16 בפברואר

בשבועות האחרונים התפרסמו לא מעט דיווחים בכלי התקשורת בספרד אודות ההחלטה של ז'וזה מוריניו לעזוב את ריאל מדריד בסיום העונה. היום (ו') דיווח ה"אס" כי המאמן הפורטוגלי דווקא החל בהכנות לקראת העונה הבאה וכבר קבע כי ה-16 ביולי יהיה התאריך בו תסתיים חופשת הקיץ של השחקנים שלא ישתתפו ביורו 2012. 

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

מי שכנראה לא יהיה שם הוא רובין ואן פרסי, שהיום הגיב לראשונה לפרסומים כי הבלאנקוס מתעניינים בו לקראת העונה הבאה. "אני מאוד שמח לשמוע שמועדון כמו ריאל מדריד מתעניין בי", אמר החלוץ ההולנדי של ארסנל ל"מארקה", "כמובן שאשמח לשחק שם".

 

רובין ואן פרסי. לא עוזב את לונדון כ"כ מהר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
רובין ואן פרסי. לא עוזב את לונדון כ"כ מהר(צילום: רויטרס)

 

בכל מקרה, ואן פרסי דאג להבהיר: "אני לא מאמין שארסנל תהיה מוכנה להיכנס למשא ומתן עם ריאל בנוגע אליי". החלוץ, שכבש העונה 22 שערים

ב-24 משחקים בפרמייר-ליג, יסיים את חוזהו בתותחנים בסיום עונת 2012/13 וצפוי לנהל בחודשים הקרובים מו"מ לגבי חוזה חדש.

 

בינתיים הודיעה ארסנל כי תקופת ההשאלה של תיירי הנרי מניו יורק רד בולס תסתיים כמתוכנן ב-16 בפברואר, על אף שניסתה להאריך בשבועיים נוספים את שהותו בלונדון. "הנרי חייב לחזור לניו יורק", אמר המנג'ר ארסן ונגר, "הוא הקפטן של הרד בולס וזה יהיה לא הוגן אם הוא לא יהיה בתקופת ההכנה לעונה החדשה ויופיע ממש לפני המשחק הראשון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רובין ואן פרסי
צילום: gettyimages
מומלצים