שתף קטע נבחר

בלאט: "לא גמור, קאנטו יכולה לנצח את בארסה"

למרות המטרה שהושגה והניצחון 60:75 של מכבי ת"א על האיטלקים, מאמן הצהובים מודאג: "נקווה שהניצחון היום יספיק". בלאט הוסיף: "זה היה שבוע קשה שנראה כמו עשור, רק כאן דברים מתקבלים כך"

"נכון להיום זה ניצחון מאוד מיוחד ומאוד חשוב". כך סיכם מאמן מכבי ת"א, דייויד בלאט, את הניצחון 60:75 על קאנטו, והמשיך: "טוב שיש אמוציות חיוביות במיוחד אחרי שבוע קשה, שנראה כמעט כמו עשור, כי רק כאן דברים מתקבלים כאן. אני חושב שהחבר'ה נתנו מאמץ אדיר ושיחקו כדורסל נפלא, למעט הרבע השני, והשיגו ניצחון חשוב.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הרבה פעמים ראינו השנה הגנה נפלאה, אמנם שונה מהעונה שעברה, אבל היו הרבה מאוד רבעים גדולים בהגנה כמו הרבע השלישי. בחצי ניסינו לדרבן את השחקנים, אבל גם להרגיע. 'קודם כל צריך לנצח את המשחק' אמרתי לשחקנים, בואו נחזור להגנה הרגילה שלנו כמו ברבע הראשון ונראה איך דברים יתפתחו".

 

בלאט המשיך ופרגן לעוזר המאמן שלו, אך גם הזכיר כי משימת ההעפלה עדיין לא תמה: "החילוף של המשחק והמהלך של המשחק היה הכניסה של קית' לנגפורד וזה בא כתוצאה מהצעה של גיא גודס שצעק לי לעשות את זה, וזה משתלם.

 

צריך להיות מציאותיים, קאנטו יכולה לנצח את ברצלונה ולהוציא אותנו מהמרוץ. לברצלונה אין יותר מדי על מה לשחק ואין להם לחץ, וגם לא תהיה בעיה לאיטלקים לנצח בז'לגריס, ואם כן אנחנו בבעיה. נקווה שהניצחון היום יספיק".

 

"החילוף המצטיין", קית' לנגפורד, הוחמא ממאמנו: "הייתי על הספסל, בלאט פגע טוב בחילוף שלי. היינו מאוד נחושים. היה קשה בהתחלה, אבל בסופו של דבר הצלחנו להתעורר. המשכנו להילחם, אבל זה חלק מהמסע וחלק מהעונה הזו".

 

"רק אצלנו דברים מתקבלים כך". דייויד בלאט (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"רק אצלנו דברים מתקבלים כך". דייויד בלאט(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

"לא זוכר קבוצת יורוליג שנעצרה על 5 נק'"

"היה מתח גדול", סיפר יוגב אוחיון, שהיה נפלא בחלק ההגנתי, "התכוננו למשחק הזה כמו שצריך, בפעם הראשונה העונה. החשיבות של המשחק הייתה גדולה מאוד וראו את זה על המגרש. כולם שמו 120 אחוז על המגרש והכי חשוב שתיקנו את הטעויות מהמשחק הקודם.

 

בסופו של דבר רק בריצה הרביעית הצלחנו לגמור להם את האוויר והמומנטום, רצנו עד הסוף וביחד עם הקהל המדהים הזה. לא ראיתי אפשרות שאנחנו מנצחים בפחות משמונה. היה לי משחק טוב אבל אני חושב שכולנו עשינו היום תצוגת הגנה מדהימה ואני לא זוכר קבוצת יורוליג שנעצרת על חמש נק' ברבע".

 

יוגב אוחיון חוגג עם ליאור אליהו. "כולם נתנו 120 אחוז" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יוגב אוחיון חוגג עם ליאור אליהו. "כולם נתנו 120 אחוז"(צילום: ראובן שוורץ)

 

ריצ'ארד הנדריקס, עוד בורג חשוב בהגנה הצהובה, אמר בסיום: "זה בהחלט היה ניצחון שהיינו חייבים, חפרנו לעצמנו מעין בור וידענו לצאת ממנו, אבל העבודה עדיין לא הסתיימה. קאנטו קבוצה ממושמעת וקשה לשבירה, אבל הרבע השלישי היה מה שחיפשנו, וברגע שהצלחנו ליצור פער הצלחנו גם לשמור עליו. הלחץ עדיין קיים כי יש לנו עדיין הרבה רצונות ויש מאיתנו הרבה ציפיות".

 

אנדרה טרינקיירי, מאמן קאנטו: "התחלנו טוב את המחצית השנייה אבל היה לנו רבע שלישי מהגיהנום, מכבי הצליחה לעצור אותנו בכל רגע שרצינו לשים את הכדור בסל. הם הצליחו לברוח אבל לא ויתרנו, היינו בחיים גם בדקות האחרונות אבל מכבי היא הקבוצה שהייתה צריכה לנצח, הם הטובים יותר. אני לא שמח מהתוצאה כאן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ליאור אליהו
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים