שתף קטע נבחר

מנחם קורצקי, רמה"ש: "רוצים לעבור שלב בגביע"

המנהל המקצועי של הקבוצה מקווה לנצח את הפועל עכו בסיבוב ח', הערב (19:35) בגביע המדינה. אלירן דנין, מגן עכו, דרוך: "חולמים להגיע כמה שיותר גבוה". אבו ריא לא יוכל לשחק

בעירוני רמתה שרון אמנם מצהירים כי הם מתייחסים ברצינות למפעל הגביע, אך ברור כי את החבר'ה של שייע פייגנבוים מעניין הרבה יותר הקרב בשבת מול בית"ר ירושלים, שהפסד בו עלול לסבך את הקבוצה במאבקי תחתית מיותרים.

 

עוד ב-ynet ספורט:

  • מי ישים סוף לשואו של נעים? / על הדחת בית"ר   
  • יו"ר בני לוד שמח לאיד
  • NBA: לברון ג'יימס היה גדול על כספי וקליבלנד

     

    כך או אחרת, תארח הקבוצה הערב (ג', 19:35, וינטר, ספורט 5+לייב) את הפועל עכו במסגרת סיבוב ח'. השוער גל ניר והקשר מושיקו אבוטבול, שסובלים מפציעות, ימשיכו להיעדר. כמו כן, יקבלו מספר שחקנים מנוחה בשל עומס משחקים, כשהמגן עמיר נוסבאום לא ישחק ואילו צמד הבלמים הקבועים, סביטי ליפניה ויניב לביא, ישחקו מחצית כל אחד.

     

    שייע פייגנבוים ומנחם קורצקי. "מצפה לנו משחק לא פשוט" (יובל חן) (יובל חן)
    שייע פייגנבוים ומנחם קורצקי. "מצפה לנו משחק לא פשוט"(יובל חן)

     

    מי שיקבלו הזדמנות יהיו הבלם אבי סופר, הקשר גל בראל והחלוץ הצעיר אפרים אספא, שהגיע מגבעת אולגה, ואף הגיע אתמול יחד עם הצוות המקצועי של רמת השרון לצפות במשחק הגביע של קבוצתו הקודמת, שנוצחה בתוספת הזמן מול מכבי הרצליה.

     

    "אנחנו לוקחים ברצינות את מפעל הגביע ומאוד רוצים לעבור שלב", אמר המנהל המקצועי מנחם קורצקי לקראת ההתמודדות. "מצפה לנו משחק לא קל מול עכו, אבל נעשה מאמצים גדולים כדי לנצח".

     

    הרכב משוער: רועי לייבוביץ', גיא ליפקה, סביטי ליפניה, אבי סופר, נאור פסר, גל בראל, בן מלכה, עשהאל בן שבת, אלן מסודי, ברוך דגו, תומר סוויסה

     

    יחייך גם מול רמה"ש? אלי כהן (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
    יחייך גם מול רמה"ש? אלי כהן(צילום: זהר שחר)

     

    אלירן דנין: "הגביע זה המפעל המרגש ביותר"

    גם הפועל עכו השלימה את הכנותיה למשחק גביע הטוטו מול רמת השרון. בעכו רואים בגביע המדינה חשיבות גדולה ואלירן דנין, מגן הקבוצה, אמר: "גביע המדינה זה המפעל המרגש והנהדר ביותר, אנחנו חולמים להגיע כמה שיותר גבוה ולהעפיל לשלבים הסופיים".

     

    כפי שפורסם אמש ב-ynet ספורט, מהראן אבו ריא לא יוכל בשלב זה לשחק. אבו ריא רשום בבני סכנין ועכשיו רק אישור מיוחד מההתאחדות יאפשר למגן לשחק עוד העונה במדי עכו. אבו ריא אמר: "אני מרגיש אכזבה גדולה מאוד, רציתי לשחק מחר והייתי מופתע שלא אוכל לעשות זאת".

     

    מי שצפויים לחזור להרכב במשחק מול רמת השרון הם המגן רועי לוי (שיחליף את שגיב כהן המורחק) ונבוסיה מרינקוביץ'. החלוץ הסרבי החדש, ניקולה טרוייץ, יפתח לראשונה ב-11 במקום ניקולס פלוצ'ק. הקשר גיא דיין חולה, נעדר מהאימונים ולא צפוי להיכלל בסגל הקבוצה.

      

    הרכב משוער: דודו גורש; אלירן דנין, דימאקו פידליס, אדי גוטליב, רועי לוי; אלכסנדר דוידוב, מושיקו מישאלוף, נבוסיה מרינקוביץ', סנטיהו סולליך; סטפן שספוביץ', ניקולה טרוייץ.



  • פורסם לראשונה 07/02/2012 15:50

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מנחם קורצקי
    צילום: עוז מועלם
    מומלצים