יום ראשון, 09.06.2024 שעה 18:27
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש

עידן טל, רפי כהן ולופא מחכים למכבי תל אביב

הצהובים חולמים לעבור בשלום, בהפ' י-ם יש כבר שחקנים שהחזיקו גביע. השועל הוותיק לא אוהב לשמוע שמזלזלים במכבי ואפילו הקטמונים יגיעו. צפו בכתבה

|
לופא קדוש מדרבן את השחקנים
לופא קדוש מדרבן את השחקנים

אימון הפועל ירושלים שנערך אתמול (שני) היה נראה קצת אחרת. לא בגלל שהמאמן לופא קדוש החליט על שיטת אימון חדשנית לקראת משחק הגביע מול מכבי תל אביב הערב (שלישי, 20:45), אלא בגלל החזרה, לפחות זמנית, של האדומים מהבירה למרכז הבמה.

פתאום יש עניין יוצא דופן סביב הקבוצה שאמנם נמצאת בצמרת הליגה הלאומית אך מפגש מול מכבי מעורר עניין תקשורתי וגם האוהדים הגיעו לאימון כדי להרגיש מקרוב את החבורה האדומה שתנסה לעשות סנסציה ולהדיח את מכבי כבר בסיבוב ח' של הגביע.

המאמן הוותיק, לופא קדוש, ביחד עם השחקנים המנוסים, השוער רפי כהן והקשר עידן טל, יודעים שיש הבדלי רמות בין הקבוצות, אבל בסתר ליבם מאמינים כי בגביע כמו בגביע, הכל יכול להיות. טל כבר זכה בגביעים עם בית"ר והפועל ת"א, לופא כבר שכח כמה קבוצות גדולות הוא ניצח בקריירה ועבור רפי כהן מפגש עם מכבי תמיד מעניין. דבר אחד הם מבטיחים: אנחנו לא מזלזלים באף אחד.

"שלא יספרו לי עכשיו סיפורים על זה שמכבי בכושר לא טוב או בתקופה לא טובה", אמר קדוש אחרי התדרוך שהעביר לשחקנים שלו בתחילת האימון, "היא לא מזמן פירקה 0:4 את הפועל באר שבע אז אני לא מבין על מה מדברים. מספיק לראות את הסגל שלה, לעבור שחקן שחקן ולהבין באיזו קבוצה מדובר".

המאמן הוסיף: "במשחקים כאלה אין מה להתכונן אחרת ממה שאנחנו מתכוננים למשחקי הליגה שלנו, אין משחקים קלים בכדורגל. נבוא ונעשה את המקסימום מבחינתנו, הפתעות היו כבר בגביע, אולי הפעם זה יהיה אנחנו אבל אין שום תוכנית משחק מיוחדת, נבוא לשחק ואולי נפתיע".

לופא, עידן טל ורפי כהן מחכים למכבי

כשביקשנו מהשועל הוותיק להמר, הוא הבהיר מדוע הוא אחד המאמנים המיוחדים בכדורגל הישראלי: "לפני כמה שנים הבאתי 15 בטוטו. אם הייתי מהמר טוב, הייתי מביא 10 מיליון במקום 200 אלף שקל, אז עזבו מהימורים".

עידן טל שכבר חווה זכיה בגביע ובעונה שעברה עוד שיחק בליגת העל דיבר על התחושות של השחקנים: "בשביל השחקנים ברור שהמשחק הזה הוא הבמה הכי גדולה שהם יכולים לקבל. בכדורגל הכל אפשרי, נבוא מוכנים למשחק ונעשה את המקסימום, למדתי שהכל יכול להיות, לך תדע לפעמים משחקים מוכרעים בבעיטה חופשית או בקרן, מי יודע איך המשחק יתפתח, מה שבטוח שהחבר'ה פה יבואו בשיא המוטיבציה, זה טבעי". 

אימון הפועל ירושלים לפני מכבי ת&qout;א. המתח הורגש (ONE)
אימון הפועל ירושלים לפני מכבי ת"א. המתח הורגש
 

רפי כהן עם משקל כבד של ניסיון בליגת העל כמובן שלא מזלזל ביריבה מתל אביב: "מכבי זו מכבי, לא משנה מה שיגידו, מכבי זו קבוצה מצוינת ואם נצליח לעבור אותה זו תהיה הפתעה. בגביע הכל יכול להיות, נכון שזו קלישאה אבל זו המציאות של משחקי הגביע, סיכוי יש אבל ברור שמכבי תבוא מוכנה ולא תזלזל בנו, אנחנו ננסה לעשות את המקסימום כדי להפתיע".

תוסיפו להם את רם סטי הוותיק ואת אדם מזרחי שכבר העיף את מכבי עם בית"ר\שמשון ותקבלו מתכון למוקש עבור הצהובים או אפשרות לסינדרלה יוצאת דופן מירושלים.

לופא קדוש (ONE)
לופא קדוש. "נבוא לשחק ואולי נפתיע"
 

בהפועל ירושלים מקווים כי אוהדים רבים של הקבוצה יגיעו למשחק. גם אוהדי קטמון שרואים את ההצלחה של הפועל ירושלים מהצד מדברים על המשחק הזה ואולי מתגעגעים קצת ולכן חלקם עשויים להגיע למשחק כדי לצפות בקבוצה שעד לא מזמן היתה הקבוצה שלהם. מדברים לא מעט על איחוד עם קטמון, אם הפועל ירושלים תצליח לעבור את מכבי תל אביב ותמשיך להיות פקטור בצמרת הליגה האיחוד הזה עשוי להגיע עם חזרתם של אוהדי הפועל קטמון למקורות.

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראל כדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */