שתף קטע נבחר

מאלט: "יש לנו את הכלים לחזור לעצמנו"

הרכש החדש משרלרואה יודע שניצחון בפחות משמונה נקודות מול קאנטו ביום חמישי בנוקיה, וסיפור היורוליג גמור: "מאוד חשוב שאהפוך לחלק מרכזי בניהול המשחק ובאסיסטים". הקבוצה קיימה משחק ראווה עם ילדי שדרות

שלושה ימים לפני המפגש החשוב עם קאנטו, מכבי ת"א הגיעה היום (ב') לעיר שדרות במסגרת פעילות למען הקהילה מטעם מנהלת הליגה. הצהובים, שהיו חופשיים מהמחזור ה-16 של ליגת לוטו, עצרו את ההכנות למשחק ביום חמישי הקרוב ובאו לשמח את ילדי שדרות.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

כזכור, ביום חמישי הקרוב בהיכל נוקיה, במחזור הרביעי של שלב הטופ 16 ביורוליג, השחקנים של דייויד בלאט יגיעו למשחק מול קאנטו כשהם עם הגב לקיר. מכבי ת"א חייבת לנצח ביותר משמונה נקודות הפרש על מנת להשאיר סיכוי להעפיל לשלב ההצלבה, וכדי למחוק את ההפסד באיטליה מהשבוע שעבר.

 

יוגב אוחיון משתעשע בשדרות לפני קאנטו (צילום: נועם גלאי, אתר מכבי ת"א) (צילום: נועם גלאי, אתר מכבי ת
יוגב אוחיון משתעשע בשדרות לפני קאנטו(צילום: נועם גלאי, אתר מכבי ת"א)

 

במשחק הקרוב הם עשויים לפגוש את דורון פרקינס, האקס מהעונה החולפת.

פרקינס צפוי לעבור היום את הבדיקות הרפואיות בקאנטו, ואם יעשה זאת בהצלחה הוא יחתום, ויחזור להיכל נוקיה מהר מהצפוי, אבל הפעם בצד השני של המגרש.

 

קצת לפני ההכנות הקדחתניות, מאות מילדי שדרות הגיעו היום לקיים עם הצהובים משחק ראווה באולם כדורסל בעיר. בנוסף למשחק הראווה קיבלה הקבוצה הרצאת מורשת קרב מיו"ר מפעל הפיס, האלוף במיל' עוזי דיין.

 

דמונד מאלט התייחס למשחק החשוב מול קאנטו: "כולם אצלנו שחקנים מקצוענים. אני חושב שיש לנו את הכלים לעלות את הרמה ולחזור לעצמנו. אני אעשה את מה שצריך לעשות. אני יודע שזה מאוד חשוב שאהפוך לחלק מרכזי בניהול המשחק ובאסיסטים". המאמן דייויד בלאט סיכם: "אחרי ההנאה מהילדים, נתחיל להתכונן למשחק. ננצל את האימונים שיש לנו עד אז".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: נועם גלאי, אתר מכבי ת"א
דמונד מאלט
צילום: נועם גלאי, אתר מכבי ת"א
מומלצים