יום ראשון, 09.06.2024 שעה 05:13
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

ויצמן יחליף את דמאו, קדוסי עשוי לקבל מנוחה

הקשר יפתח בהרכב סכנין הערב ב-19:35 מול מכבי פ"ת בגביע. עלאא זבידאת: "הגיע הזמן שההמנון ייצג גם אותנו". מאליש ואוחיון ב-11 אצל סיני

|
עידן ויצמן. יחזור להרכב (משה חרמון)
עידן ויצמן. יחזור להרכב (משה חרמון)

דומה שאירועי סיום ה-0:3 של בני סכנין על בית"ר ירושלים בטדי (שבת) העמיקו עוד יותר את המתיחות בין שני מחנות קהל האוהדים. אתמול (ראשון) הרחיק מהמגרשים בית משפט השלום בירושלים לשתי עונות שישה מאוהדי סכנין על ההתפרעות בסיום. בלי כל קשר, הקבוצה תעמוד לדין משמעתי ביום רביעי בגין פגיעה ברכוש (השחתת תאי השירותים בטדי).

אוהדי סכנין דוחים בתוקף את ההאשמות של בית"ר שטענו כי האוהדים שרקו בוז בעת השמעת ההמנון. יו"ר חוג האוהדים, עלאא זבידאת, אמר ל-ONE: "בגלל קריאת גזעניות עוד לפני ההמנון הרוחות התחממו ואצלנו היה קומץ של אוהדים שבזמן ההמנון החליט לשיר "אללה אכבר". זה קומץ קטן שלא כיבד את ההמנון וזה לא מייצג את כלל האוהדים. כל מי שהיה באצטדיון ר"ג כאשר היינו בגמר גביע המדינה מול הפועל חיפה ב-2004 ראה כיצד 40 אלף אוהדים מהמגזר מכבדים את ההמנון".

"צריך לזכור שההמנון לא מייצג אותנו כערבים והגיע הזמן שבהמנון יוסיפו שני משפטים שייצגו גם את ערביי ישראל. אז לא תהיה בכלל בעיה וכולם ישירו את ההמנון. אני כיו"ר חוג האוהדים מגנה כל אלימות ויש לכבד בכל מקרה את ההמנון".

בסכנין יטענו ששיקול הדעת להעמיד את הקבוצה לדין משמעתי היה מוטעה מלכתחילה וכי הנזקים שנראו בשירותים היו נזקים ישנים שלא היו מעשי ידם של אוהדי הקבוצה.

צפו בבית"ר מובסת 3:0 על ידי סכנין

במישור המקצועי סכנין תשחק (שלישי, 19:35) מול מכבי פ"ת במושבה במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה. המאמן שלומי דורה אמור לערוך מספר שינויים בהרכב כאשר ג'והל דמאו המוצהב לא ישחק ואת מקומו ימלא עידן ויצמן שחוזר מהשעייה. בהתקפה עשוי אוהד קדוסי לקבל מנוחה ואת מקומו ימלא אריק גאו.

הרכב המשוער: מחמוד קנדיל, עודד אלקיים, פייר אמבמבה, עלאא אבו סלאח, אורי שטרית, עידן ויצמן, חאלד חלאילה, חמד גנאים, אחמד קאסום, אריק גאו (אוהד קדוסי) וקוסטדין אזארוב.

אוהדי סכנין. רוצים ייצוג בהמנון (שי לוי)
אוהדי סכנין. רוצים ייצוג בהמנון (שי לוי)
 

מאליש ואוחיון בהרכב, סיני: לא רוצה לראות שאננות
לאחר הניצחון המרשים 1:2 על מכבי תל אביב ביום שבת האחרון, במכבי פתח תקווה רוצים להמשיך להציג את היכולת הטובה גם במשחק הגביע מול סכנין. במועדון ממלאבס לא מסתירים את העובדה כי גביע המדינה הינו מפעל יוקרתי וחשוב מאוד עבורם כאשר הצלחה בו יכולה להשכיח את העונה החלשה בליגה.

משה סיני שאחראי על השינוי הגדול ביכולת של הקבוצה הזהיר את שחקניו משאננות לקראת המשך העונה: "לפני שבועיים שהגעתי לכאן כולכם הייתם עם הראש באדמה ועכשיו אחרי שני הנצחונות אתם במצב רוח טוב. אני לא רוצה לראות כאן שאננות כי זו המחלה הכי גדולה של הכדורגל הישראלי". לפני האימון ערך סיני אסיפת וידאו בה התמקד בעיקר במצבים הנייחים של בני סכנין ובמי שמוציא אותם אל הפועל, הקשר חאמד גנאים.

שער גדול לבן חיים, עוד הפסד למכבי

מאמן המלאבסים ייאלץ להתמודד עם חסרונם של ויקטור מרעי וציון צמח שייעדרו בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים כאשר לפי האימון המסכם מי שימלאו את מקומם יהיו הבלם מתן אוחיון והקשר איגור מאליש.

אוחיון, שהגיע משרלרואה הבלגית בחלון ההעברות של חודש ינואר הספיק לערוך את הופעת הבכורה במשחק נגד מכבי תל אביב כשעלה כמחליף בדקות הסיום, אך מחר הוא צפוי לקבל את הקרדיט ב-11 הפותחים כשיפתח במרכז ההגנה לצידו של שי מימון, מה שאומר שעומר גולן ששיחק כבלם בשני המשחקים האחרונים יחזור לעמדה הטבעית שלו בחוד ההתקפה לצידו של טל בן חיים שנמצא בכושר מצויין.

משה סיני בבכורה המחודשת בליגת העל (ליאור טימור)
סיני. ייאלץ להסתדר ללא מרעי וצמח (ליאור טימור)
 

מאליש שלא שיחק נגד הצהובים מתל אביב צפוי לפתוח במרכז הקישור לצידו של אורי אוזן, כאשר מריו צ'ארביץ' יוסט לעמדת הקישור ההתקפי במקומו של צמח המושעה. מי שישלים את חוליית הקישור יהיה דני פרדה שהציג את אחד ממשחקיו הטובים העונה ובנוסף אף כבש את שער הניצחון.

הקשר הצעיר, נס זמיר, שהרשים מאוד בבהופעת הבכורה שלו בניצחון על חניכיו של ניר לוין כשעלה לשחק בעשר הדקות האחרונות בהן החל את המהלך שהוביל לשער הניצחון, יפתח את המשחק על הספסל אך לאור הביצועים ושביעות הרצון של הצוות המקצועי ממנו הוא צפוי להשתלב במהלך המשחק.

דודו אברהם מול איגור מאליש (איתי ישראל)
איגור מאליש. ישוב ל-11 של פ"ת (איתי ישראל)
 

הרכב משוער: לירן שטראובר, חגי גולדנברג, שי מימון, מתן אוחיון, טל מעבי, אורי אוזן, איגור מאליש, דני פרדה, מריו צ'ארביץ', טל בן חיים ועומר גולן.

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */