יום ראשון, 09.06.2024 שעה 00:36
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

ברקת לשחקנים: מתביישת בצורה בה אתם משחקים

בעלי ב"ש ערכה אסיפה קשה, גיא לוי השעה את הרוש מאימונים עד יום רביעי. גרביץ' יפתח ב-19:35 מול בני יהודה בגביע. אבוקסיס לא יבצע שינוי ב-11

|
גיא לוי ואלונה ברקת. שיחה קשה (יניב גונן)
גיא לוי ואלונה ברקת. שיחה קשה (יניב גונן)

הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, מאסה בהתנהלות האחרונה של שחקניה וערכה להם אסיפה קשה. ברקת רתחה על השחקנים לפני האימון ואמרה להם: "אני מתביישת מהצורה ששיחקתם מול נתניה. אתם מקבלים פה את התנאים הטובים ביותר שיש ואתם לא מחזירים כלום".

ברקת הוסיפה: "אתם מפונקים, יודעים רק לקבל ולא נותנים מעצמכם עשירית ממה שאתם מקבלים פה. תתביישו לכם שזו התודה שאנחנו מקבלים על התמיכה הבלתי פוסקת בכם לאורך כל הדרך ואני מצפה שתחזירו במגרש".

שחקן בקבוצה התייחס לדברים של ברקת: "אלונה צודקת כי באמת רצינו לשמח אותה אבל יש פשוט פעמים שלא הולך. מקווה שנחזיר לה על ההשקעה שלה ונעלה שלב בגביע".

שמעון הרוש הושעה
המגן שמעון הרוש גילה כי הוא מושעה מאימוני הפועל באר שבע עד יום רביעי הקרוב. המשמעות: המגן לא יהיה בסגל למשחק (19:35, וסרמיל) מול בני יהודה במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה.‬

הרוש הגיע לאימון הקבוצה שם לא חיכו לו בגדי אימון כמו גם לחלוץ עידו אקסברד שכבש את השער המצמק בהפסד 2:1 לנתניה בשבת. שני השחקנים זומנו לשיחה עם המאמן גיא לוי שבסיומה הוא אישר לאקסברד להתאמן, אך הורה להרוש על השעייתו.

צפו ב-1:2 של נתניה על הפועל ב"ש

כזכור, מערכת היחסים בין המאמן למגן ידעה רק מורדות בתקופה האחרונה ואף נראה היה שהוא יעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות. במועדון ניסו למכור את השחקן לקבוצה אחרת, אך כשהדבר לא הסתייע הוא נשאר בסופו של דבר במטרה להילחם על מקום בהרכב.

הרוש שותף העונה ב-12 משחקי ליגה, אך בשבת האחרונה הוא לא היה בסגל מסיבות מקצועיות כשהמגן הצעיר שמעון לוגסי הועדף על פניו. הרוש עצמו סירב להגיב ותגובתו של גיא לוי תובא כשתתקבל.

שמעון הרוש. הושעה עד יום רביעי (מור שאולי)
שמעון הרוש. הושעה עד יום רביעי (מור שאולי)
 

לצד הסערות האלו, הקבוצה המשיכה בהכנות לקראת המשחק מול בני יהודה כשיוסי שבחון צפוי לחזור לסגל אחרי שהחמיץ את המשחק בשבת בגלל כרטיסים צהובים. הקשר הצעיר ירדן אבוחצירא יהיה בסגל הקבוצה לראשונה מאז המשחקים בתחילת העונה. מוטי מלכה שפתח מול נתניה ושמעון לוגסי שהיה בסגל לא יתלבשו מסיבות מקצועיות.

‫כהרגלו, גיא לוי לא תרגל את ההרכב לקראת הגביע ושומר את הקלפים קרוב לחזה. ההערכה היא שהוא יבצע מספר שינויים ביחס להרכב שהפסיד בשבת. הקשר פטר גרביץ' שכניסתו מול נתניה הוסיפה למשחק הקבוצתי צפוי לקבל את ההזדמנות בהרכב.

פטר גרביץ´ ודרשקו בוזוביץ´. הקשר יפתח מול בני יהודה
פטר גרביץ´ ודרשקו בוזוביץ´. הקשר יפתח מול בני יהודה
 

בתוך כך, הקבוצה מצטרפת למאבק בגזענות במגרשי הכדורגל. במועדון מבירת הנגב פנו לסוכנות היהודית, עמותת עלמי"א והמרכזים הקהילתיים בעיר כשביחד הם יזמו ריקוד המוני. במהלך ההפסקה יעלו אל כר הדשא כ-100 בני נוער עם חולצות לבנות ושחורות ועליהן הדפס: "לא לגזענות".

הרכב משוער: אוהד לויטה, אביתר אילוז (דרשקו בוזוביץ'), עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ננאד קיסו, פטר גרביץ', יוסי שבחון, סיראז' נאסר, עידו אקסברד (דובב גבאי).  

אבוקסיס לא ישנה את ההרכב, אביסידריס עשוי להיות בסגל
אם בהפועל באר שבע המצב לא זוהר, גם בבני יהודה לא הכל מאיר פנים. לאחר ה-1:1 המאכזב מול הפועל ניר רמת השרון, מקווים במועדון משכונת התקווה להצליח לפחות בגביע, מפעל שבו הגיעו עד לגמר מול הפועל תל אביב בעונת 2009/10. אין ספק שמבין ההגרלות לחניכיו של יוסי אבוקסיס הוגרלה יריבה לא קלה, אך השחקנים רוצים להמשיך במומנטום הטוב מהליגה ולהישאר בתמונה במפעל היקר.

יוסי אבוקסיס ופדרו גלבאן. משחק קשה בבאר שבע (שי לוי)
יוסי אבוקסיס ופדרו גלבאן. משחק קשה בבאר שבע (שי לוי)
 

באימון הערב שערכה הקבוצה, החלוץ שלומי אביסידריס חזר להתאמן באופן מלא וייתכן שיהיה בסגל למשחק. גם הקשר חסן אבו זייד ערך אימון מלא לאחר שסבל מכאבים בשריר הירך האחורי וגם הוא צפוי להיות בסגל. לעומת זאת, המגן איציק עזוז חש ברע, לא התאמן ולא צפוי להיות בסגל.

המאמן יוסי אבוקסיס מתכוון לתת קרדיט לאותו הרכב ששיחק מול רמת השרון ביום שבת. עוז ראלי יתופקד כמגן ימני לצידם של דן מורי, גל כהן וכפיר אדרי. בקישור קסטוטיס איביסקביצ'יוס, שלו מנשה, ישראל זגורי, ננאד מרינקוביץ' ופדרו גלבאן. בחוד ישחק לבדו דינו אנדלובו.

אנדלובו. יפתח בחוד של הכתומים (שי לוי)
אנדלובו. יפתח בחוד של הכתומים (שי לוי)
 

חלוץ בני יהודה, פיני בלילי, התייחס למפגש המעניין: “זה משחק חשוב מאוד ואנחנו באים עם כל הכוחות כדי לחזור עם כרטיס לשלב הבא. אנחנו רוצים לגרום לאוהדים שלנו לשמוח, אבל יודעים שזה משחק קשה. לגביע חוקים משלו ואין ספק שהדרך לגביע עוברת בבאר שבע".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, דן מורי, גל כהן, כפיר אדרי, קסטוטיס איבסקביצ'יוס, שלו מנשה, ישראל זגורי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן ודינו אנדלובו.

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */