$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"יאמר מבטיח שיביא בעלים? ניתן לו קרדיט"

בנתניה מקווים להגעת רוכש חדש למועדון לאחר הפרסום כאן באתר. סבע מתכונן לנס ציונה בגביע: "אסור לנו להרים את האף". קוסיץ' יהיה בסגל

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  06.02.12 - 07:39
יאמר. מאמינים בו (אורטל דהן)
יאמר. מאמינים בו (אורטל דהן)

"עד עכשיו כשדניאל יאמר אמר משהו, הוא עמד במילה שלו בכל מה שקשור למכבי נתניה, אם הוא מבטיח שישיג רוכש, אז צריך לתת לו את הקרדיט", כך אמרו הבוקר (שני), מספר שחקנים במכבי נתניה כשהם מתייחסים לפרסום כאן באתר, לפיו יאמר מתכוון לצאת בחודש הבא לארה"ב כדי לנסות ולגייס בעלים חדש למכבי נתניה, שיסייע לגיל לב וקובי בלדב להחזיק את הקבוצה.

  • התגעגעתם? הגביע חוזר. שידורים חיים מסיבוב ח' בשלישי ורביעי ב-5LIVE+
  • במועדון מקווים כי אחמד סבע שהצהיר כי הוא ראוי להיות בסגל הנבחרת יקבל את הקרדיט מאלי גוטמן."15 שערים ומלך שערי הליגה זו הוכחה מספיק טובה. מגיע לאחמד לקבל זימון גם בגילו", אמרו בנתניה.

    בקבוצה ישמחו לשחזר את ההישג מהשנה שעברה, אז הגיעה נתניה לחצי גמר גביע המדינה והפסידה למכבי חיפה. עוד קודם לכן עברה נתניה שלוש קבוצות מליגת העל: בני יהודה, הפועל פ"ת ואשדוד. מחר בסיבוב ח' תצא נתניה למשחק חוץ מול נס ציונה. בן בנימין ספג בניצחון על הפועל ב"ש 1:2 את הצהוב החמישי שלו ויחמיץ את המשחק מול הפועל פ"ת בליגה בשבת.

    עטר מתלבט לגבי ההרכב ביום שלישי מכיוון שחן עזרא, שזכה למחמאות על משחק טוב למרות היממה הלא פשוטה שעברה עליו (העסקה שנפלה עם הפועל ת"א) התלונן על כאבים בגב. גם קובי דג'אני וניר נחום סוחבים פציעות קלות ולא ברור אם בקבוצה יעדיפו לא לסכנם.

    "אם נבוא עם האף למעלה ועם עודף ביטחון אז לא נעלה לשלב הבא", הזהיר סבע, "צריך לתת לנס ציונה כבוד ולבוא לעבוד קשה כדי לחזור הביתה עם ניצחון וכרטיס לשלב הבא. קל בטוח לא יהיה".

    הבלם החדש איוואן קוסיץ' חזר מקרואטיה שם יצא לסידורים אחרונים, ויהיה בסגל למשחק.  גם החלוץ החדש סרגיי אלכסייב שקיבל מספר דקות נגד ב"ש אמור לקבל דקות יותר משמעותיות.

    הרכב משוער: אמיר אדרי, טובארנו פינאס, עידו לוי, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.