שתף קטע נבחר

סאנטי: "התצוגה הכי חלשה של אינטר העונה"

הלם בשורות נראזורי לאחר ה-4:0 המביך לרומא. קלאודיו ראניירי: "אי אפשר להמשיך ככה". מאמן מילאן, מסימיליאנו אלגרי: "איברהימוביץ' היה ראוי לכרטיס האדום שספג"

אחרי פתיחת עונה איומה, נראה היה שאינטר עלתה על דרך המלך. ובכן, אחרי רצף של חמישה ניצחונות, הנראזורי חזרו לגודלם הטבעי ואתמול הובסו 4:0 ע"י רומא, במה שהיה הפסדם השני בשלושת המשחקים האחרונים.

 

עוד ב-ynet ספורט:

  • פרגוסון קיבל מתנות מווב ועדיין מתלונן
  • הוועד האולימפי יצטרך לחפש קמע חדש

     

    קלאודיו ראניירי, שצפה בחניכיו סופגים רביעייה זה המחזור השני ברציפות, יודע שהשינוי חייב להגיע במהרה. "אנחנו לא יכולים להמשיך כך", אמר במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק. "רומא נתנה תצוגה טובה וראויה למחמאות, אך אנחנו פשוט לא עשינו מספיק והיינו יותר מדי חלשים", הוסיף.

     

    קמביאסו ומיליטו מאוכזבים (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
    קמביאסו ומיליטו מאוכזבים(צילום: רויטרס)

     

    על ההופעות האחרונות של הקבוצה, אמר: "אנו סופגים בקלות יתרה ולא נראים כמו עצמנו בשבועות האחרונים. כמובן שאני עדיין מאמין בקבוצה, אבל אנחנו צריכים לגלות את עצמנו מחדש. כבר התמודדנו בעבר עם מהלומות רציניות וידענו להתאושש. כעת נעשה זאת שוב".

     

    חאבייר סאנטי הוותיק היה מעט יותר חריף ממאמנו: "זו היתה ההופעה הגרועה ביותר שלנו העונה. בכלל לא עלינו לדשא ונראינו בבלאק-אאוט. אסור לנו לחזור על תצוגה כזאת בעתיד".

     

    איברהימוביץ'. לא הפעם הראשונה שהוא מורחק (צילום: EPA) (צילום: EPA)
    איברהימוביץ'. לא הפעם הראשונה שהוא מורחק(צילום: EPA)

     

    מהעבר השני, לואיס אנריקה התמוגג מאושר: "זה היה יום נהדר עבורנו. היינו עדיפים על אינטר החל משריקת הפתיחה ועד לדקה ה-90. אני רוצה להודות לאוהדים שלנו שתמכו בנו והגיעו למרות תנאי מזג האוויר".

     

    גם היריבה העירוני של אינטר, מילאן, ידעה ימים יותר מוצלחים. הרוסונרי נפרדו ב-0:0 מאכזב מול נאפולי ולא הצליחו לנצל את התיקו של יובנטוס כדי להעפיל לפסגה. מעבר לכך, איבדה האלופה את זלאטן איברהימוביץ', שהורחק לאחר שסטר לבלם היריבה, סאלבטורה ארוניקה.

     

    "אני מרוצה מהשופט ניקולה ריזולי", אמר בסיום מאמן מילאן, מסימיליאנו אלגרי. "אומנם לא ראיתי את האירוע בזמן שהתרחש, אבל אחרי שצפיתי בכך בטלוויזיה אני מודה ש'איברה' היה ראוי לכרטיס האדום. אנחנו יכולים להסתדר גם בלעדיו".


  •  

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים